• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Milamilis
    Laes90 skrev 2018-01-21 05:32:05 följande:

Liten blödning inatt när jag gick för att sova.

Vaknade nu och testade. Tänkte att det inte skulle vara någonting.

Är jag gravid trots blödning ? Har BIM idag ! :)

Tack för alla fina pepp ! <3

Det där känns ju absolut som ett plus!! Grattis!! :)
  • SugarSugar
    puffen2009 skrev 2018-01-21 00:04:39 följande:

Hej! Jag har bim på torsdag, känner inte mycket än... Lite ömma bröst (främst på utsidan), molvärk och igår hade jag mensvärk och trodde att mensen skulle komma! Lotionflytningar känns som ett bra tecken, det har jag haft tidigare när jag varit gravid Håller tummarna!

Spännande! Kul att lotionflytningarna kan vara ett tecken :) Tycker det är svårt i ett så tidigt stadie.. kommer du ihåg när alla tydliga gravidsymptom kom?
  • Milamilis

Så, jag pratade med sambon igår och sa typ "Du, jag har tänkt.." och så sa jag att alla symptom jag har absolut kan vara tidig PMS, men om det inte är det så är jag mest troligt gravid och hur ställer vi oss till det så? Varpå han skrattade och sa "Ja, du har varit ovanligt cranky de senaste dagarna!! Om du är gravid så är du gravid, då skaffar vi barn!" Så ingen ko på isen om det blir ett plus nästa helg :')

• Meej
    Laes90 skrev 2018-01-21 05:49:20 följande:

Lägger upp en till bild :)

Definitivt gravid! Grattis!!

Men kontakta mvc så snart det blir måndag så du kan få komma in och göra en undersökning med tanke på de upprepade blödningarna. Bara för säkerhets skull.
  • MariaS02
    puffen2009 skrev 2018-01-21 00:04:39 följande:

Hej! Jag har bim på torsdag, känner inte mycket än... Lite ömma bröst (främst på utsidan), molvärk och igår hade jag mensvärk och trodde att mensen skulle komma! Lotionflytningar känns som ett bra tecken, det har jag haft tidigare när jag varit gravid Håller tummarna!

Hej!

Samma här och BIM torsdag, kändes verkligen som jag hade mens igår och brösten är väldigt ömma. Det brukar de inte vara såhär många dagar
  • MariaS02
    Laes90 skrev 2018-01-21 05:49:59 följande:

Oj klickade för snabbt !

Här kommer bilden :)

Det hade jag vågat tro efter två test, grattis!!
  • puffen2009
    SugarSugar skrev 2018-01-21 07:22:14 följande:

Spännande! Kul att lotionflytningarna kan vara ett tecken :) Tycker det är svårt i ett så tidigt stadie.. kommer du ihåg när alla tydliga gravidsymptom kom?

Nej jag kommer ju inte ihåg haha Var 8 år sen jag var gravid senast. Då minns jag att jag hade ömma bröst väldigt tidigt, plussade 11 dagar efter äl då men hade haft ont i brösten ett tag. Men efter att han föddes har jag alltid haft ont i brösten mellan äl och mens så det är liksom inget säkert tecken längre... Men jag minns flytningarna även om jag inte kommer ihåg exakt när de kom. Och mensvärken, känslan av att mensen kommer närsomhelst

När har du bim?
  • puffen2009
    MariaS02 skrev 2018-01-21 08:48:15 följande:

Hej!

Samma här och BIM torsdag, kändes verkligen som jag hade mens igår och brösten är väldigt ömma. Det brukar de inte vara såhär många dagar

Vad spännande! Då ligger vi lika då, när tänkte du testa? Håller tummarna för oss!
  • Milamilis
    puffen2009 skrev 2018-01-21 10:01:31 följande:

Nej jag kommer ju inte ihåg haha Var 8 år sen jag var gravid senast. Då minns jag att jag hade ömma bröst väldigt tidigt, plussade 11 dagar efter äl då men hade haft ont i brösten ett tag. Men efter att han föddes har jag alltid haft ont i brösten mellan äl och mens så det är liksom inget säkert tecken längre... Men jag minns flytningarna även om jag inte kommer ihåg exakt när de kom. Och mensvärken, känslan av att mensen kommer närsomhelst

När har du bim?

Precis sådär minns jag också mina graviditeter (7 resp 9 år sedan), minns inte NÄR symptomen kom bara att det var symptom som var i samband med graviditeten :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018