BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
BIM på måndag. Ont i livmodern (stickningar på vänster sida + molvärk i mitten av tjejmagen) sen ett par dagar efter ÄL som kommer och går men känner av den mer eller mindre hela tiden. Har också illamående, mest på kvällar och nätter som blivit starkare för varje dag som går. Lite ömma bröst men inte så mycket alls. Också upplevt att jag är känsligare för dofter, kan ju såklart vara att jag tänker på det mer. Justa metallsmak i munnen (och det visste jag inte var ett symptom förrän efter jag hade reagerat på det första gången). Inte jättemycket flytningar. Håller tummarna men vågar inte hoppas för mycket. Spännande är det!
Jag testade med CB Early första månaden vi försökte, då fick jag ett svagt spökstreck. Då var strecket snarare grått än blått.Har förstått att spökstreck inte är så ovanligt på CB Early. ????????
Jag tycker ditt streck ser blåare ut än mitt gjorde, men det är ju svårt att se på en bild. Vad tycker du strecket har för färg?
Håller tummarna för dig att det är positivt!!
Tack snälla !
Jo ett blått streck , inte grått:)
Testade för ett par dagar sedan svagt blått streck på CB early, såg svagt positivt ut.
Igår hade jag sex med sambon. Började blöda. Slutade tvärt efter. Ganska vattnigt blod. Samma veva den morgonen testade jag negativt på ett vanligt test (beräknad BMI 19/1).
Denna morgon fick jag detta resultat på morgon urinet...?!
Drog upp kontrast för att man ska se tydligare. Sjukt svårt att få med på bild.
Kan det vara sköts slemhinnor ? Genombrotts blödning ?
Länkar istället för bilden vill inte läggas in här...
gravid.ifokus.se/u2/3a89d990958a262e66663ccfbb510b2f/default/img-3509.jpg
Hej! Hur går det för er som fortfarande inte nått BIM? Jag fick ont i livmodern några dagar efter ÄL och har haft värk sen dess. Har varit lite extra känslig mot dofter.. men det kan vara jag som söker symptom :) Har rikliga "lotionflytningar" men vet inte om det säger något... Har inte känt av brösten eller så.
Hej!
Kul att det är så många som försöker och hoppas ????
Jag har BIM 27/1, har en son på 8 år och en bonus pojk på 4,5. Håller tummarna för ett plus nästa vecka ???? så dom kan få ett syskon till hösten
Länkar istället för bilden vill inte läggas in här...
gravid.ifokus.se/u2/3a89d990958a262e66663ccfbb510b2f/default/img-3509.jpg
Jag är öm i livmodern, lotionflytningar utan dess like (är normalt snustorr ÄL-Mens), började gråta i morse för att pannkakorna jag gjorde inte blev bra, lätt illamående som kommer i omgångar sedan igår.. är en känslomässig berg- och dalbana, tycker synd om sambon.. ;) om jag inte är gravid så har jag en PMS-omgång av rang denna månaden...
När har du BIM?
BIM på måndag, känner absolut ingenting. : /
Inväntar mensen och satsar på nästa ÄL!
9e försöket here we go....