BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Vi har också BIM på söndag enligt appen (vad vi räknade skulle det inte vara förrän 23 Jan), vi testade negativt idag så får väl se om mensen kommer eller inte.
Får jag vara med här? Jag misstänker att jag är gravid även om vi inte direkt planerat det. Vi har pratat om det, så skulle det ske så är det välkommet, vi har bara väldigt många odds emot oss så vi hade lite skjutit undan den drömmen ;)
Jag hade ÄL på cd12 (14e jan) och temphöjning cd14, och har beräknad mens (eller kanske icke beräknad då ;)) den 28e januari. I vanliga fall är jag snustorr down there mellan ÄL och mens men den här månaden har jag rikligt med vita, creamy flytningar - något som var första tecknet vid mina två tidigare graviditeter. Dessutom har jag humörsvängningar, ömma bröst och en väldigt värkande livmoder så de klassiska tecknen är det ju check på ;)
Ni som har BIM runt 28/1, hur känner ni er?
Har bim den 27/1 eller 28/1 lite osäker :) men jag har samma symtom som dig och plusade 2016 året med dom symtomen så får hoppas de är ett plus igen :) brukar också va torr dät nere vid efter äl fram till mens
Håller tummarna för er!
Från början hade jag bim runt 25e enligt appar och räknat på att jag brukar ha äl runt cd17. Men så fick jag äl-känningar redan på cd10 denna månad, positivt äl-test cd12 och enligt temp skedde äl sen på cd14. Så tidigare än jag nånsin haft (sen jag började ha koll). Brukar ha en lutealfas på ca 11-12 dgr så bim borde då varit 22e. Men, tydligen tyckte kroppen det räckte med en ännu kortare lutealfas så mensen kom nu redan på cd24! :/
Så nej, inget den brukar göra. Men jag har åldern emot mig och då kan väl mensen bete sig lite hursomhelst så vi får se hur nästa cykel blir.
Får jag vara med här? Jag misstänker att jag är gravid även om vi inte direkt planerat det. Vi har pratat om det, så skulle det ske så är det välkommet, vi har bara väldigt många odds emot oss så vi hade lite skjutit undan den drömmen ;)
Jag hade ÄL på cd12 (14e jan) och temphöjning cd14, och har beräknad mens (eller kanske icke beräknad då ;)) den 28e januari. I vanliga fall är jag snustorr down there mellan ÄL och mens men den här månaden har jag rikligt med vita, creamy flytningar - något som var första tecknet vid mina två tidigare graviditeter. Dessutom har jag humörsvängningar, ömma bröst och en väldigt värkande livmoder så de klassiska tecknen är det ju check på ;)
Ni som har BIM runt 28/1, hur känner ni er?
Åh, vad spännande! Jag blev så chockad över mina flytningar denna månaden eftersom det verkligen inte är något normalt för min kropp. Jag hoppas också på ett plus, men känner att hoppet kanske steg lite för mycket och jag är rädd att det bara är en ovanlig månad snarare än graviditet.. tiden får väl visa ;) har du någon tanke på att testa innan BIM eller håller du ut till nästa helg?
Jag blir så himla less, testade med ett test från nån billig sida, graviditetstest.se eller vad det var :p tror jag var på bim-5, visade positivt, blev chockad då strecket var så starkt så pass tidigt, även testat med ägglossningsstickorna som varit kvar denna månad då jag bara hade ett graviditetstest, alla fick starka streck, starkare än vid ÄL.
Idag på BIM tog jag ett CB digitalt som visade ?inte gravid? (med morgonurin) så for och köpte ett CB early men inget streck. ingen mens än men just nu känns det som att all förväntan och glädje bara försvann. Kan ett positivt test verkligen vara fel? Eller är dom stickorna skit?
Hej! Har följt dig i några BIM-trådar. Fick stegring på äl-test 13/1 men fick heller inga känningar direkt eller flytningar. Är på sjunde försöket denna gången och gissar att BIM är 29/1. Vilket försök är du på?