BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Vad roligt!! Har du några symptom än?
En del. Vi har inte planerat barn, bara pratat om det. Det var framför allt symptomet "rikliga lotionflytningar" som gjorde att jag misstänkte att jag kan vara gravid. Jag är normalt snustorr mellan ÄL-mens, men har haft lotionflytningar med mina två tidigare barn. Utöver det så mår jag illa till och från, öm i livmodern, humörsvängningar (gråter jättelätt..) och idag har jag haft sura uppstötningar. Inget av detta är något jag brukar gå igenom mellan ÄL och mens ;) antingen är jag gravid eller så har min kropp tappat det och adderat PMS from hell :)
Hårt du några symptom än?
Oj vad spännande, låter ju väldans lovande
nej eller vet inte... tycker mina bröst spänner, jag vill gråta hela tiden och så molvärk men tror tyvärr detta är tidiga pms symptom... men hoppas kan man ju alltid<3
Absolut! Med de två tidigare har jag enbart flytningar sin tidigt tecken, så det är absolut möjligt även om det inte känns mycket eller man har många symptom :)
Ja, det verkar väl lovande, vet bara inte hur jag ska berätta nyheten för sambon. Vi hade ju som sagt inte bestämt och planerat barn, han var mer "jag vet inte, kanske inte nu iaf"... Det var 1,5 v sedan så han lät väl inte ändrat sig så mycket sedan dess ;)
Jag skulle köpa en liten presentask med ett digitalt test i och en lapp där det stod något i stil med att det blev lite tidigare än planerat
Han är alldeles för planerande för att uppskatta det ;) Jag tror att jag får ta upp ämnet innan ett ev plus på stickan :)
Ja då är det kanske inte bästa idén. Här hemma är vi båda så redo för ett plus jag bara längtar till den dagen jag får förs iordning min lilla presentbox <3
Någon här inne som är på ÄL+6/7? <3
Hej!
Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.
Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.
Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/
[quote=78387683][quote-nick]Sararebecca skrev 2018-01-20 23:05:04 följande:[/quote-nick]Hej!
Mitt första inlägg här, men jag har dock följt i princip hela tråden.
Jag är 25 år och har inga barn i dagsläget.
Jag tog ett gravtest idag och tycker mig se ett svagt streck, iaf när man kollar i mobilen och i verkligheten. Inte lika tydligt på datorn. Det kanske bara är ett spökstreck jag ser. Vad tror ni? :/
[/quote
Tycker nog att jag ser ett svagt streck.