För oss med ma/MF i bagaget från Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Startar en träd för oss som behöver ventilera erfarenheter av MF/ ma.Tungt och jonbigt men vi tar oss vidare.
Startar en träd för oss som behöver ventilera erfarenheter av MF/ ma.Tungt och jonbigt men vi tar oss vidare.
Så här ser mina test ut idag. Hittade först inget graviditetstest och tog då ett ÄL-test. Hur starka är er test nu? Vet någon hur länge man ska räkna med positiva test?
Jag ser inte era bilder, ser ni de andras bilder?
Jag har inte testat själv. Men läkaren trodde det skulle ta ca två veckor för mig (räknat från torsdag förra veckan) innan hcg sjunkit till typ 60 och kroppen då börjar producera andra hormoner igen. Och sen ska det ju ner ytterligare, till 5 eller under innan graviditetstest visar negativt igen. Så känns som det lär dröja ett bra tag än. Nu ligger ju nån vecka före mig men kanske inte riktigt dags för negativa test än. Har hört att det kan dröja 9 veckor efter ett missfall innan det blir negativt. Så bara att vänta antar jag även om väntan är så jobbig.
Ja vi hoppas vi får negativt snart och sen hoppas vi på snabba plus igen såklart! Jag har kommit in i sån period så jag är trött trött trött nu. Spelar liksom ingen roll hur mycket jag sover, är ändå trött. Men känner mig lite stabilare psykiskt iaf. Imorgon ska jag iväg och färga håret, något jag undvikit som gravid.
Vinterbebis12 och charlieellerså, blöder ni fortfarande?
Här går det ett par dagar emellan utan något alls och sen kommer det pyttepyttelite blodblandat på pappret igen. Och så ett par dagars uppehåll igen...
Men har inte vågat oss på något "vuxenmys" fullt ut ännu. Har ni? Undra hur länge man ska vänta?!
Vinterbebis12 och charlieellerså, blöder ni fortfarande?
Här går det ett par dagar emellan utan något alls och sen kommer det pyttepyttelite blodblandat på pappret igen. Och så ett par dagars uppehåll igen...
Men har inte vågat oss på något "vuxenmys" fullt ut ännu. Har ni? Undra hur länge man ska vänta?!
Hur gick det på gyn?
Samma här. Det blöder lite av och till. Jag vågar verkligen inte göra något som man inte får göra när man blöder med tanke på att jag nyligen haft en infektion.
Charlie-hur mår du nu?