För oss med ma/MF i bagaget från Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Startar en träd för oss som behöver ventilera erfarenheter av MF/ ma.Tungt och jonbigt men vi tar oss vidare.
Startar en träd för oss som behöver ventilera erfarenheter av MF/ ma.Tungt och jonbigt men vi tar oss vidare.
[quote=78168837][quote-nick]vinterbebis12 skrev 2017-11-06 22:39:18 följande:[/quote-nick]Förstår. Bra att blicka framåt. Jag har kvar massor sen tidigare som jag tänkt att jag inte kommer behöva. Ältar nu vad jag har kunnat göra annorlunda, är så arg för att min kropp inte signalerade tidigare att jag hade en infektion. Tänk om det fanns en chans att stoppa infektionen in tid...Tänker på hur det hade kunnat vara, idag skulle jag ha gått in i v14 ..[/
Åh, så jobbigt att behöva grubbla över det. Jag förstår att det känns jobbigt att det inte var ett livsodugligt foster som vid ett tidigt missfall. Men du kunde inte veta när din kropp inte sa inifrån. Att gå och kolla sänka och annat gör man ju inte förrän man känner sig sjuk. Skickar många många kramar<3 Hur mår du fysiskt just nu?
Jag gick ju antagligen flera veckor med obehandlad uvi nu och jag funderar också på om det kan ha spelat in. Men det är lika sannorlikt att det blivit ett missfall ändå.
Skickar stora kramar till er tjejer och hoppas det känns lite lättare snart <3
Igår och idag har jag haft blinkande gubbe på ÄL-test så nu är det snart dags tror jag! Känner mig otroligt taggad för detta nu, håll tummarna!
Igår och idag har jag haft blinkande gubbe på ÄL-test så nu är det snart dags tror jag! Känner mig otroligt taggad för detta nu, håll tummarna!
Mina bröst spänner och ömmar fortfarande. Har era symtom försvunnit direkt efter missfallet eller är det normalt tror ni att känna av det fortfarande ett tag efter? Jag hade ju liksom inga andra symtom
Mina bröst spänner och ömmar fortfarande. Har era symtom försvunnit direkt efter missfallet eller är det normalt tror ni att känna av det fortfarande ett tag efter? Jag hade ju liksom inga andra symtom