• Jooosen

Vi som är på försök 8 med första barnet

Here we go again! Blir åttonde försöket. Kanske 7e då jag förmodligen inte hade äl månaden som var..

Äl 11/11 bim 24/11. 28 dagars cykel förutom förra som plötsligt var 35 dagar! Kör med äl stickor denna månad för att se om man får nån slags stegring överhuvudtaget.

Välkomna <3

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som är på försök 8 med första barnet
  • Lewaize
    Jooosen skrev 2017-11-22 16:52:51 följande:

Fan vi hetsligger kring äl sen typ inget alls resterande veckor. Känns som sexlivet blivit helt jävla dött på kuppen. Vi alla här är så himla värda ett plus nu!!!! <33

Yepp, i feel yah! Så har det varit för oss i typ 2-3 månader nu tyvärr. Men nu helt från ingenstans började vi ha sex mer impulsivt som innan vi började försöka. Allt sådana går så himla mycket i vågor :) hoppas det bara är en liten down period för er med! Snart vänder vindarna ;)
    Försöker med första barnet sedan maj 17
  • Elliot1
    Jooosen skrev 2017-11-22 16:52:51 följande:

Fan vi hetsligger kring äl sen typ inget alls resterande veckor. Känns som sexlivet blivit helt jävla dött på kuppen. Vi alla här är så himla värda ett plus nu!!!! <33

Samma här.. Man känner sig så jävla dum :/
  • vill2017

BIM idag. Haft mensvärk och allting känns som vanligt. Tog test i morse och fick ett supersvagt streck. Vad har ni för erfarenhet av spökstreck?

• Jooosen
    vill2017 skrev 2017-11-23 08:54:41 följande:

Ser ni ett streck?

Svagt kanske! Men förstått att man lätt får spök av dom :/.. du kanske får vänta o se

Min mens kommer vilken sekund som helst här :(((
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • 33villbligravid
    vill2017 skrev 2017-11-23 08:54:41 följande:

Ser ni ett streck?

Jag ser! Men ta ett test med röd färg. Har förstått de spökar mindre :) Håller tummarna!

Min "mens" kom av sig igen. Fattar nada mensvärk, röda flytningar igår och nu igen bara mensvärk ...
  • vill2017

Då avvaktar jag några dagar till! Jag tycker det var så väldigt svagt när det var så nära inpå mens nämligen!

Tack!! ????

• vill2017

Och det var såklart en smiley som jag skrev från mobilen.. inte en massa frågetecken haha

Svar på tråden Vi som är på försök 8 med första barnet