• Jooosen

Vi som är på försök 8 med första barnet

Here we go again! Blir åttonde försöket. Kanske 7e då jag förmodligen inte hade äl månaden som var..

Äl 11/11 bim 24/11. 28 dagars cykel förutom förra som plötsligt var 35 dagar! Kör med äl stickor denna månad för att se om man får nån slags stegring överhuvudtaget.

Välkomna <3

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som är på försök 8 med första barnet
  • inez898
    Jooosen skrev 2017-11-13 17:00:37 följande:

Å skumt! Någon mens än? Hoppas inte o att d kan va positivt besked istället såklart! Vill inte låta negativ men min mens va ju 7 jävla dar sen förra månaden! Men hoppas!!!

Haha det är lugnt om du är negativ, jag tror inte alls att jag är gravid! Har börjat få blodig flytning nu, antar att det är början på mensen. Konstigt dock för min mens brukar inte börja så, den börjar alltid väldigt "pang bom" haha. Men är väl en konstig månad bara :)
  • Elliot1
    vill2017 skrev 2017-11-13 12:56:27 följande:

Ja gud ja! Den här väntan är den absolut värsta tycker jag! Vi har dock planerat in lite roliga saker som ska göra det lättare att vänta.

Jag hoppas att det fungerat för er denna månad! Ni var ju verkligen duktiga under ägglossningen! :)

Ja det är så viktigt att planera annat runt omkring för att inte fastna allt för hårt i detta liksom. Men lättare sagt än gjort ;)

Jo vi var duktiga men i samma veva börjar man ju fundera på om det inte är bra att ligga för mkt heller.. Men ja, man hittar ju alltid nåt att skylla på helt enkelt ;)
  • Jooosen

Ni som fortf väntar på icke mens, när har ni bim? Jag har 23/11

• vill2017
    Elliot1 skrev 2017-11-13 19:07:56 följande:

Ja det är så viktigt att planera annat runt omkring för att inte fastna allt för hårt i detta liksom. Men lättare sagt än gjort ;)

Jo vi var duktiga men i samma veva börjar man ju fundera på om det inte är bra att ligga för mkt heller.. Men ja, man hittar ju alltid nåt att skylla på helt enkelt ;)

Äsch då! Man måste ju prova lite vad som passar! Det kanske funkar jättebra, alla par är olika! Tycker det är bra att ni försöker göra allt!
  • 33villbligravid
    Jooosen skrev 2017-11-13 20:34:55 följande:

Jag räknar med BIM senast 26.11. Idag börjar Jag redan få lite molvärk i ryggen så tror kan få mens betydligt tidigare också!
  • Isathe

Söndag 19/11 tror jag.... Fy fan vad tiden går segt!!
  • Elliot1

Fredag! Hoppfull ena stunden, mindre hoppfull andra.. Har tyckt allt känns "rätt" förra veckan men idag känns det som mensvärken började smyga sig på. Men får se helt enkelt! :)
  • Elliot1
    vill2017 skrev 2017-11-13 20:47:57 följande:

Äsch då! Man måste ju prova lite vad som passar! Det kanske funkar jättebra, alla par är olika! Tycker det är bra att ni försöker göra allt!

Tack för pepp!! :)
  • Jooosen
    Elliot1 skrev 2017-11-13 21:16:34 följande:

Fredag! Hoppfull ena stunden, mindre hoppfull andra.. Har tyckt allt känns "rätt" förra veckan men idag känns det som mensvärken började smyga sig på. Men får se helt enkelt! :)

Spännande ändå! Tror absolut inte du behöver må dåligt för att ni låg så ofta! Snarare credd för att ni pallade :D
  • Lewaize

BIM 16/11 :) Är riktigt o aktiv i denna gruppen för tillfället men det är mycket med plugg för tillfället! Läser däremot allt som skrivs! :)

Försöker med första barnet sedan maj 17
Svar på tråden Vi som är på försök 8 med första barnet