Sommaren12 skrev 2018-05-04 20:56:41 följande:
Tack snälla snälla ni! <3
Jag är väldigt nedstämd idag. Är arg på min sambo, eg utan anledning, men känner ändå för att skylla allt på honom. Han vill ?ta det som det kommer?. Det går liksom inte att ha sex bara för att jag har ägglossning, det ska finnas tid, lust, mås bra osv. Medan jag känner att jag kan köra på oavsett mitt tillstånd bara det blir en unge nån gång! Vi har annars ett bra sexliv men denna verkstad har gjort det sämre. :( Känns ofta onaturligt oavsett om det är vid äl eller inte. Och jag känner att tiden rinner iväg och att jag är utan jobb efter sommaren stressar mig också på så många plan. Känns som hela mitt förhållnde går åt fel håll. Medan andra gör karriär, gifter sig, köper hus, skaffar barn i massor så vill eg min karl inte ha fler, vi är fortf inte gifta efter 14 år som förlovade (har dessutom tappat bort min ring för ett år sen), jag är snart arbetslös och livmodern håller på att skrumpna ihop efter all väntan och längtan... :(
E lite i samma sits som dj..Sambon vill ha.. Men d tar ju sj aldrig. Ja fyller 32 i sommar..livrädd för att ja aldrig kommer få va gravid. Ja e sjukskriven t 31.5 då går även mitt jobb ut. Har inget i höst... Inget i sommar. Ska ev operera axeln..Nu börjar försäkringen krångla ang operation. Kanske måst betala allt sj.. Jo tjena 10 000? när man e utan lön å har huslån. Lycka till!! Allt e så osäkert nu.. Tror att ja innerst inne int vågar tillåta mj bli gravid förrän ja vet me operation å jobb
d suger. Ser bara fler å fler av vänner som kommer ut me att dom ska få.. Tom en kompis som skaffar barn bara för att hennes sambo vill ha. Allt e så orättvist.. Varför kan int d int va din å min tur nu?? Vi som längtar så.. Faan. Ha vari så sur på sambon ikv.. Laga värsta desserten.. Han visa typ noll uppskattning. Hadd sen laga choklad doppade jordgubbar.. Då kom d: finns d ingen skumpa till? Som att d int räckte me d ja gjort idag för å visa uppskattning för han.. Han uppskatta d säkert jätte mkt men ja fick ingen uppskattning tebax
åh skit.