Sommaren12 skrev 2018-04-17 08:47:53 följande:
Ja nidblödning kan ju bete sig lite olika har jag förstått. En del kan ha i ett par dagar men huvudsaken e väl att det är väldigt sparsamt. Om det är en nid du har nu så är det nog inte så konstigt om du inte får positivt på test. Då har ägget precis fäst och det tar ju ett par dagar innan det finns tillräckligt med hormon för att ge utslag på testet. Är det extra känsligt det testet till monitorn eller när kan man börja testa?
Jag har lite lätt mensvärk nu. Typiskt så jag brukar ha innan mens, tycker kanske det e lite tidigt nu när bim är på torsdag, men jag känner bara att det inte blivit nåt denna månaden. Har haft den känslan hela tiden. Så hör man andra som ?bara vet? att de är gravida. Jag känner att jag bara vet att jag INTE är det. :/
Ja alltså enligt monitorn sku ja äl testa ännu för den hitta int min äl den här mån.. Men gravtest kan man i princip testa när som.. Men d e väl först en da efter tänkt mens den påpekar att man ska testa.. Så int e den extra känslig.. Så därför tar ja d me en nypa salt. Ja har BIM nu på fredag.. Hoppas så d int blir mer än så här.. Brukar ALDRIG få nå flytningar förrän 2 dagar före.. Å värk..å nu börja d igår..konstigt om d tänker bli bara tidigare å tidigare på förhand för varje mens som e...men e väl bara å håll ut.. Ska t stan imorron så kanske ja köper ett tidigt test.. Lr ska man skippa.. Åh ja e så kluven..
Sommaren12 skrev 2018-04-17 08:47:53 följande:
Ja nidblödning kan ju bete sig lite olika har jag förstått. En del kan ha i ett par dagar men huvudsaken e väl att det är väldigt sparsamt. Om det är en nid du har nu så är det nog inte så konstigt om du inte får positivt på test. Då har ägget precis fäst och det tar ju ett par dagar innan det finns tillräckligt med hormon för att ge utslag på testet. Är det extra känsligt det testet till monitorn eller när kan man börja testa?
Jag har lite lätt mensvärk nu. Typiskt så jag brukar ha innan mens, tycker kanske det e lite tidigt nu när bim är på torsdag, men jag känner bara att det inte blivit nåt denna månaden. Har haft den känslan hela tiden. Så hör man andra som ?bara vet? att de är gravida. Jag känner att jag bara vet att jag INTE är det. :/
Ha börja sova så jätte mkt.. Ha klara mj på typ 7h nu när ja e sjukskriven.. Igår sov jag i soffan + 9h 20min inatt.. :0