Följas åt till ett plus!
Ja det är klart det är tufft :( men försök tänka på er lilla pojk och nya tag nästa cykel! Skönt att du har så kort cykel ändå! :) jag hade 40 dagars cykel efter förlossningen. det kändes som en evighet :)
Ja det är klart det är tufft :( men försök tänka på er lilla pojk och nya tag nästa cykel! Skönt att du har så kort cykel ändå! :) jag hade 40 dagars cykel efter förlossningen. det kändes som en evighet :)
Ah okej :( hoppas verkligen att det går vägen nästa gång! Oj redan 1 år!! :D tiden går sjukt fort!!
Ah okej :( hoppas verkligen att det går vägen nästa gång! Oj redan 1 år!! :D tiden går sjukt fort!!
Åh, hoppas fröt sätter sig! Jag tror att jag plussade idag. KANSKE. Vågar inte riktigt ropa hej än. Testar på nytt i morgon...
Hoppas hoppas hoppas!! :) Så perfekt att din sambo är hemma också :D
Jag går in i vecka 31 idag. Förstår inte var tiden tar vägen! Snart har vår dotter ett litet syskon också :)
Finns 2 ledig plats i våran försöker bli gravidgrupp på Facebook om någon är intresserad! Såklart är den privat! Så bara dom jag bjuder in kan se gruppen! Skriv till mig om du är intresserad att vara med:)
Åh imorse hade ja rätt ont å ömt på vänster sida ljumske.. mens först om 7-10 dagar.. hoppa nu!! Håll tummarna! Fick gratis 40 ägglossningstest.. så hoppas ja int får användning för dom nu
Hoppas hoppas hoppas!! :) Så perfekt att din sambo är hemma också :D
Jag går in i vecka 31 idag. Förstår inte var tiden tar vägen! Snart har vår dotter ett litet syskon också :)
Kan någon hjälpa mig med detta. Första gången jag testar med stickor. Jag tycker det ser ut som om jag hade stegring den 25/1 men den 24 fick jag maximal fertilitet den 24. Tror ni ägget har släppt på de 2 sista? Hur länge är ägget befruktningsbart?????
Ja!
Vad kul! Grattis! Hade du det på känn? :)
När är BF?
Själv är jag i v 21 nu. :O
Wow, GRATTIS! Använder monitorn för första gången denna månaden. Hur länge har du använt den? När låg du? På maximal och/eller hög? Hihi, är nyfiken å vill maximera mina chanser!
Wow!!! Stort grattis!! :D <3 gud va roligt!!
Okej :) men hur många gånger har ni kört med monitorn när ni kunnat ligga på hög och maximal?:)