saijda skrev 2018-04-16 16:11:12 följande:
Det låter verkligen som du kan vara gravid. Men vänta i alla fall tills BIM för säkerhets skull med att ta testet. Litar nämligen inte heller på att testa innan, har varit missvisande förut :0
Själv så är jag också extremt kissnödig hela tiden, har som spindelnät på brösten (redan?!) och har svårt att äta vissa saker. Kan ju haft ÄL innan, enligt fertility friend så är ÄL 12 april men enligt WomanLog så är det ÄL 7 april. Så vet inte vilket men tänkte vänta till den senare BIM och se ifall mensen dyker upp eller inte :0
Strunta i vad hon sa. Man känner sin kropp bäst, ingen trodde att jag skulle plussa så fort utan de sa hela tiden skengravid osv :/ men de hade fel. Och det kan hon också ha.
Ha tålamod. Jag håller tummarna för dig <3
Ja..ja hoppas så att hon har fel.. hon ha själv kämpa me att bli gravid men pga övervikt och ålder.. men ja reagera på en sak den här månaden som int vari förr.. ja får ju int utslag på äl stickor.. men där vid 6-7 april (vilket är cykelda 11-12 för att ja har kort cykel) fick ja äl flytningar.. å dom höll i sj..till cykelda 18..å även när ja va till kliniken så sa hon att ja hadd som seg trådig flytning.. så ha d vari ända sen förväntad äl.. men aldri månadenra förut..dom ha sluta max 1 dag efter äl..så den borde ha sluta typ 8 april..men fortsatte till 13 april..sen to den slut.. å nu d här.. hon på kliniken sa att ja haft äl..såg en stooor äggblåsa å massa små.. ja har int ens suget efter att snusa mer.. å tro mj..d e ovanligt..ha tänkt senaste dagarna att åh ja borde sluta..men ändå går d av ren automatik att bara lägg in..tills nu..- tvärstopp!!!
brösten ser ja inget på..men är extremt trött..är hemma sjukskriven..idag somnade ja i soffan i typ 2h.. d ha int hänt på över 1 månad..
ja ha int våga säga nå åt sambon..
ja håller tummarna för båda oss!!!! hoppas dom här dagarna går fort å att inget mer dyker upp på freda.. <3