Följas åt till ett plus!
Åh hoppas du får jobbet!! :D håller tummarna! Jag förstår!! Min sambo lyssnar på en massa ljudböcker och poddar om att bli pappa, tycker det är supergulligt!! ;)
Åh hoppas du får jobbet!! :D håller tummarna! Jag förstår!! Min sambo lyssnar på en massa ljudböcker och poddar om att bli pappa, tycker det är supergulligt!! ;)
va t världens dåligaste mvc.. hon tvivla på att ja fått positiva test.. Ja to 4 test.. Alla va positiva... hon hitta inget på ul.. Men to 2 test till när ja kom hem utan morron urin å dom va positiva. så ska tebax på onsda. tyvärr t samma.. hon sa: om int din mens kommit eller att du får ont så kom tebax. usch vill int tebax t henne. Ja vet att ja e gravid. men e så ledsen nu
Tänkte skriva redan igår att det är för tidigt att se något på VUL om du nyligen plussat. Så att hon inte såg nåt är helt normalt. Man rekommenderar tidigast i vecka 9 för att dessutom se ett pickande hjärta.
Alltså skit i henne... lita på dina positiva test och boka in ett nytt ultraljud när du är i v. 9.
Alltså skit i henne... lita på dina positiva test och boka in ett nytt ultraljud när du är i v. 9.
Jag håller helt med Letitrain här! För det första så tror jag att du blev gravid denna omgång och därmed är du ju precis vid bim nu va? För du hade väl gjort första testet fyra dagar tidigt eller vad du sa? Så tidigt är det svårt att öht se ett foster på ul. Jag tycker du ska lita på gravtesten du har tagit och ringa och be om en annan bm. Hon verkar ju inte speciellt empatisk. Tyvärr har jag träffat flera bm med den attityden, de träffar så många och tror många av de ser så kliniskt på saker och ting att de glömmer människan som kämpat för att bli gravid. Jag vet inte hur det är med rättigheter och så inom sjukvården i Finland men i Sverige har man rätt att byta bm. Förresten kan jag säga att när jag var på vul i v 9 tog det en stund innan vi hittade fostret och det var bara en yttepytteklump så jag kan verkligen tänka mig att det är svårt att se något alls såhär tidigt. Kram
Har du hört något om jobbet än? :) läste nedanför om ditt ul, vilken hemsk barnmorska! säger som de andra att det säkert är för tidigt för ett vul och att det garanterat kommer visa något längre fram :) lita på testen, du blev säkert gravid denna månad! :)
Idag fick sambon känna de första buffarna utifrån på magen, har känt lite rörelser till och från i ganska många veckor men det blir bara starkare och starkare nu, så häftigt :D
Har du hört något om jobbet än? :) läste nedanför om ditt ul, vilken hemsk barnmorska! säger som de andra att det säkert är för tidigt för ett vul och att det garanterat kommer visa något längre fram :) lita på testen, du blev säkert gravid denna månad! :)
Idag fick sambon känna de första buffarna utifrån på magen, har känt lite rörelser till och från i ganska många veckor men det blir bara starkare och starkare nu, så häftigt :D
jo ja ska t henne igen på onsda tyvärr. nå men d e sista gången sen får ja en helt underbar bm. känns jätte bra. jo ja blev i april.. ja litar på testen fast ja to ett till ikväll.. mensen sku ju isf ha kommi idag.. Men nix.. 2 tester visa feta +. v5 på söndag.. ska v 6 å till bm.. fast hon bättre. å då kan sambon va me :D vi börja fundera att blivande farmor fyller 65 samma dag ja går in i v9..sku ju va underbart att få berätta d på hennes födelsedag.. vet d e tidigt men va tycker du? sku du våga? blev ikväll mitt i allt livrädd för missfall.. vet att man int ska tänka men d slo mj.. känns ännu overkligt.. tror d e d fram t onsdag när ja får se nåt förhoppningsvis..
ska bli intressant på onsda å se om hon hittar nåt hon där.. tog på skoj igår ett test med vecko indikator igen.. hehe.. då hade d ändrats från 1-2 till 2-3. Ja e så fruktansvärt uppblåst å mår as illa.. Ha bara bli längre å längre tid per dag.. vet int va ja gör om hon int hittar nä på onsdag.,