• Saima17

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2018-03-26 08:12:05 följande:

Ingen mens ännu, bim+1, men fortfarande negativt test. Antar att det är kört va? Hade jag varit gravid hade det väl visat sig nu? :(

Man ha ju hört om dom som testat + på bim+5. Ge int upp hoppet.. Där e d så tudelat med en mens som går enligt klocka.. Man vet att den kommer på dagen.. Men då får man återigen samla kraft t nästa månad..
  • Saima17
    lillagumman85 skrev 2018-03-26 11:46:01 följande:

Nej! man får tänka att varje misslyckad månad är en månad närmre plusset istället. Stor kram!

Nå ja vet ju att d blir inget + förrän tidigast maj.. Eftersom vi ska få hjälp nu i april.. Men idag kom vagnen med hem..går å tittar på den lite me jämna mellanrum för å fatta att d e sant.. Hunden vart överlycklig.. Haha.. Sambon va å glad.. Men han kommer hem först på torsdag.. Men lyckligast e no ja som fått min drömvagn t 1/4 av nypriset
  • Saima17
    lillagumman85 skrev 2018-03-26 11:46:01 följande:

Nej! man får tänka att varje misslyckad månad är en månad närmre plusset istället. Stor kram!

Tidigast juni mena ja.. Barnvagnsyra
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-03-26 12:14:59 följande:

Nu kom det rosa i flytningen. Så det va det. :(

Åh nej kram <3
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-03-26 19:47:56 följande:
    Mmm :( det är som det är. Vi får fortsätta fajtas tillsammans!

Typ precis efter jag sett att mensen kommit blev jag inkallad i möte. Mitt jobb ska flytta till annan stad. Jag kan inte flytta med så blir uppsagd efter sommaren. Två skitbesked på samma dag. :(
    men nej va säger du?!?! herregud va maximal otur!!! får ja fråga va du jobbar me? finns d gott om dom jobben att du kan hitta ett nytt liknande där i kring? fyy va jobbit.
  • Saima17
    Anonym (Nina) skrev 2018-03-27 08:13:03 följande:

Fortfarande "hög" på monitorn...

Får se om det blir någon maximal denna månaden.

Ja e snart i samma testningsrumba..hur många dagar ha du testa? Bytte batterier i min monitor.. Å då försvann aaaaall fakta som fanns i den :( fan alltså.. D ska d ju int göra. Fattar int varför. Gjorde som d sto i boken..
  • Saima17
    Anonym (Nina) skrev 2018-03-27 09:03:44 följande:

Är på cd 14 idag, skulle gjort 8 test, men har missat två tyvärr.

Å nej! Kontakta Clearblue och fråga varför det blev sådär?

Ah okej.. Ja tyvärr ha man int fått maximal på 10 dagar så hamnar man å testa 20 ha hamna på d 4 månader ja måst se om d går å maila dom.. Orkar int ringa..
  • Saima17

Åh ja blir knäpp på min mens!!!! Mensvärk i torsdags.. Spottings torsda å freda.. Inget på lörda..spottings på sönda.. Igår inget.. Idag världen mens märk å mens..!!! Brukar ha 3 dager rejäl mens varav dan före lr dag 1 mega mensvärk.. Faaan.. Lr e d nu d håller på å svänger å reder upp sig efter alla dessa år man haft ppiller, p-ring å spiral???

Fan. Nå får trösta mj me att fina vagnen står nere i grovköket å väntar på att användas.

• Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-03-27 18:43:27 följande:

Låter segt, din mens.. hade jag fått spottings å sen knappt nåt mer på flera dagar så hade jag trott att det varit en nid. Men ja mensen kan ju förändras en hel del efter hormoner.

Ja d va därför ja hadd lite hopp här om dan.. Men nix. Iof kanske ja int blöder mkt nu heller men för mkt för nid iaf..så här ha den int håll i på förut.. Börja fundera om den håller på å nollställ sj.. Att alla hormoner som kan ha stanna kvar från spiralen e slut i kroppen.. Å e sjukt irriterad.. Fast ja e ensam hemma nu.. Stör mj på programledare på tv, väder gubben just nu.. Alltså jisses..
  • Saima17
    Anonym (Nina) skrev 2018-03-28 09:07:07 följande:

Om man inte får maximal, frågar ändå testet efter graviditetstest sen, eller hur funkar det?

Den frågor int efter graviditetstest på samma sätt som äl test.. D står bara att man kan testa med graviditets test inom test intervallen dom dagar d borde va aktuellt att man sku va gravid men d e inget den kräver..
Svar på tråden Följas åt till ett plus!