Följas åt till ett plus!
Ingen mens ännu, bim+1, men fortfarande negativt test. Antar att det är kört va? Hade jag varit gravid hade det väl visat sig nu? :(
Ingen mens ännu, bim+1, men fortfarande negativt test. Antar att det är kört va? Hade jag varit gravid hade det väl visat sig nu? :(
Nej! man får tänka att varje misslyckad månad är en månad närmre plusset istället. Stor kram!
Nej! man får tänka att varje misslyckad månad är en månad närmre plusset istället. Stor kram!
Nu kom det rosa i flytningen. Så det va det. :(
Fortfarande "hög" på monitorn...
Får se om det blir någon maximal denna månaden.
Är på cd 14 idag, skulle gjort 8 test, men har missat två tyvärr.
Å nej! Kontakta Clearblue och fråga varför det blev sådär?
Åh ja blir knäpp på min mens!!!! Mensvärk i torsdags.. Spottings torsda å freda.. Inget på lörda..spottings på sönda.. Igår inget.. Idag världen mens märk å mens..!!! Brukar ha 3 dager rejäl mens varav dan före lr dag 1 mega mensvärk.. Faaan.. Lr e d nu d håller på å svänger å reder upp sig efter alla dessa år man haft ppiller, p-ring å spiral???
Fan. Nå får trösta mj me att fina vagnen står nere i grovköket å väntar på att användas.
Låter segt, din mens.. hade jag fått spottings å sen knappt nåt mer på flera dagar så hade jag trott att det varit en nid. Men ja mensen kan ju förändras en hel del efter hormoner.
Om man inte får maximal, frågar ändå testet efter graviditetstest sen, eller hur funkar det?