Följas åt till ett plus!
Hänger inte med. Väntar du på äl eller bim nu?
Hänger inte med. Väntar du på äl eller bim nu?
Du kanske är gravid och fick en nidblödning..
Lycka till på ultraljudet idag och att du får mer klarhet i vad som händer i din kropp.
Ja är så lycklig.
Var på ett vul idag.. Allt såg bra ut.. Jättefina äggstockar.. Och bäst av allt.. Ja har ägglossning som normalt fast att inget test ha hitta d.. Fanns 5 fina blåsor på höger äggstock och 3 st på vänster. Varav en riktigt stor!!! Ja kan int fatta d ännu!!! Fick gulkroppshormon att ta cd 15-24 för att min cykel e lite kort..men nu e d bara å vänta å se!! Slemhinnan va jätte bra sa hon.. 7mm tjock, så perfekt. Ja e så lättad. Hon rekommendera mig att int testa nå äl mer.. Utan släppa d å ligga när vi känner för å så mkt vi orkar -
Hoppas d ger lite hopp t er som int hittar er äl åxå.. Har man regelbunden mens.. Så e d med största sannolikhet att man har äl <3
Åhhh! Jag blir SÅ himla glad för din skull! :) Fantastiskt! Måste kännas som en sten har släppt? Låter klokt då att hoppa äl-tester så det inte stressar dig. Du får väl rätt tydliga äl-flytningar har jag för mig? När du märker det, lyssna på kroppen och ligg järnet så får ni nog en bebis till snyggebarnvagnen snart! :)
Så härligt! Ni ska se att det tar sig väldigt snart!! <3
Men vad roligt att höra att du har ägglossning och att det finns en god chans till en graviditet snart.
Å vad roligt att höra! Så glad för din skull!
Träffade m sambons syster och barn idag.. Även idag kom bebisar upp på tal men int direkt mot oss.. Men kändes ändå lite konstigt.. Men samtalet gick snabbt över.. Dock har svärmor kommit in på konstiga samtal när vi planerat vår förlovningsfest.. Om sambons förra förhållande.. Som tur e fråga ja han.. Å han berätta men känner mj ändå lite utpekad å att hon e rädd att d ska ta slut mellan oss..
Ha vari på lite lustigt humör senaste dagarna.. På freda e d bim.. Antagligen kommer mensen men hoppas int..
Haha ja man kan vrida ut och in på allt! :D men jag förstår dina tankar precis. :) hoppas det betyder nåt. Vore coolt! Jag fick en panikkänsla när jag plussat. Va fan har jag gett mig in på? Hur ska jag klara detta? Nu MÅSTE jag föda ett barn... haha :D men klart man vill!!
Håller tummarna!