Migas skrev 2018-01-31 13:32:00 följande:
Men vilken otur ni verkar ha denna månad Och tråkigt att du inte har känt av smärtan på samma sätt denna månaden och förra, men skönt ändå att testet visade positivt till slut. Jag hoppas att ni lyckades träffa ÄL någorlunda iaf och att det blir ett plus för er snart Fungerar tempen bra för dig? Känns dock som de kan ge ett väldigt missvissande resultat för mig, då dottern sover inne hos oss fortfarande och gör att man kanske inte får samma sammanhängande sömn som man borde få för att den metoden ska fungera Så velar fortfarande mellan monitorn och tempningÄr 1200 kr billigt för monitorn plus och ett öppnat paket teststickor? Jo, känns som det kanske kan vara värt att satsa på en monitor när man har extremt oregelbunden cykel även om priset är högt. Går det åt färre stickor till en monitor än om man använder vanliga teststickor? Aha ok då missförstod jag dig, men skönt att vinet gjorde att du äntligen fick lusten tillbaka Hur lång cykel har du, om appen anser att ägglossning sker först 23 dagar efter mensen?
Jag är inte heller stressad egentligen, men gillar att ha koll på när man har störst chans att bli gravid och känner att den kollen är helt borta iom att jag har så oregelbunden mens. Vi regelbunden mens hade jag åtminstone ett litet hum inom några dagar Så det går åt betydligt färre test i en monitor än om man testar normalt? Låter ju som att det lönade sig för dig som lagt ut en massa pengar på test innan och vet om att de inte fungerar bra för dig frågan är om det är värt att satsa på en monitor om man aldrig testat äl-test överhuvudtaget, men om man kan använda den som skydd också så kanske det är värt pengarna. Jag kan bara inte bestämma mig Nä, vad tråkigt men vi får hoppas på bättre tur nästa gång då
Ja alltså ja tycker iom att stickor med streck bara visar östrogen höjning (vad ja vet iaf) så tycker ja d va sjukt svårt å veta när verkliga lh höjningen va iom att nu visar östorgenhöjningen ca 6 dagar före lh visas åt mj. Å tydligen var mitt lh hormon värde för lågt för att ADVANCED stickorna sku visa fast gubbe. Så därför tycker ja d e värt pengarna. Allt känns mkt säkrare med den. Å just d att ha den som preventivmedel sen känns super skönt. Vill aldrig mer ta nå med hormoner i..