Följas åt till ett plus!
Usch vad jobbigt! :( varför tror du den uteblir?
Usch vad jobbigt! :( varför tror du den uteblir?
Härligt! Gud så skönt för dig!!
Vad härligt att den äntligen kom för dig :) Jag försöker tänka att det faktiskt inte är något ovanligt at äl uteblir någon gång per år. Men det är ju klart att det blir frustrerande när man försöker bli gravid :p
Jag tror inte att den uteblev bara att du inte hittade den med testen. så jag tror du har ÄL varje månad <3
Klart du får det nästa månad oxå!!
Glad måndag alla!!
Härligt!! Ja att vänta de där minuterna känns som en evighet.. tog själv digital idag igen för ville se att set går framåt och gravid kom upp direkt sen höll timglaset på bra länge innan 2-3 veckor kom så jag vet precis!!
Enda gången man ljublar att lh går från maximal till hög är för att då vet man att äl borde komma såååå lägligt före karn far på jobb i februari
Så han lär vara hemma nästa äl menar du? :)
Inom 48 timmar brukar äl komma. :) lycka till!Bara gnäll av dig, det behöver man ibland. Förstår din längtan. Här har åldersspannet mellan dottern och blivande syskon ständigt utökats så att jag nu inte ens bryr mig längre. Kommer skilja mer än 6 år om det går vägen snart. Men jag ser också fördelar med det. 4 försök är ju trots allt inte så många även om det känns som oceaner av tid. Snart får du nog ditt plus. :)Ok då hänger jag med. Vad bra! Då håller vi tummarna för att det blir enklare att pricka äl framöver.
YES!!! Låg nivå idag! Hoppas på att sambon kan ta ut övertid nästa gång han ska på jobb å stanna hemma några xtra dagar så vi har hela äl säkert å har en "xtra" gång på oss!!!
Vad skönt att ni kommer ly att pricka ÄL nästa månad. ?? Vad jobbar sambon med då han verkar vara borta så långa perioder? Jag är lite nyfiken på monitorn du använder fungerar? Är den mer avancerad än vanliga äl-stickor?