Asynja74 skrev 2018-01-26 06:17:08 följande:
Hej. Får jag hänga på här? Jag och maken försöker få till en liten, min fjärde och makens första. Mensen jag hade i december var min första riktiga mens efter uttag av mirena spiral så vi är inne på första försöket och väntar BIM (om jag räknat rätt) på måndag eller tisdag. Jag har massor av (inbillade?) graviditetssymptom och har inte kunnat hålla mig ifrån att testa :). Testerna säger negativt såklart, men så länge jag inte fått mens så finns ju hoppet kvar.
Önskar er en härlig fredag!
Ah va kul. Ja hade å mirena. To
Migas skrev 2018-01-26 08:52:20 följande:
Aha då förstår jag att det kan bli klurigt att träffa ÄL ibland, men skönt att han verkar ha ett ganska flexibelt jobb som låter honom ta ut intjänad ledighet när han önskar.
Det låter ju onekligen spännande och som ett smidigt sätt att ha koll på ÄL och så, kanske kan vara ett bra sätt att få lite ordning på min oregelbundna cykel. Vad heter monitorn?Är väl inte direkt orolig just nu, då jag trots allt har fler cykler som är kortare än 40 dagar än som är längre. Jag är mer intresserad av andras erfarenheter och tankar då det är helt nytt med långa oregelbundna cykler för mig, men absolut så söker jag hjälp om jag blir orolig för det.
Nja han har ju no int så flexibelt men nu lyckades d passa bra att de ändå var vikarie på plats. Clear blue ADVANCED monitor. Den e som en dator med uppfällbart lock och färg skärm. Finns en till men den är inte ADVANCED. Rekommenderar den här. Den säger till när mens är på g åxå.. Ja e så mkt lugnare den här mån än förr när ja använd stickor och digitala stickor.