saijda skrev 2018-04-17 09:59:07 följande:
Vågar dock inte hoppas för mycket :( men symtomen är för lika för att ignorera känner jag, även fast det är tidigt :0
Ja denna eviga väntan :( när har du BIM?
Åh tack, hopps desamma för dig! <3
Jag har bim på torsdag. Har lite vag mensvärk nu. Den kommer garanterat.
Saima17 skrev 2018-04-17 10:05:23 följande:
Jo Ne ja vet att d ja to idag e inget att räkna me.. Ska se hur dom här dagarna går nu.. Om d v lir nå mer.. Ha no börja falla in på att d e int nå den här mån.. Ja dom här dagarna går extra långsamt när man ligger hemma sjukskriven åxå.. Usch. Men har lite mål.. Freda bim.. Tisdag får ja äntligen svar på min mr på axeln.. Å sen på torsdag nästa vecka kommer sambon hem.. Å måndag 30.4 borde ja ha äl på nytt å får i maj börja me hormonerna.. Så nånting å fokusera på. Men imorgon ska ja skjutsa svärföräldrarna t bussen när dom ska på resa å sen far ja t stan å shoppar vårskor..då har ja nå å tänk på
men hoppas ju så klart på goda nyheter torsda å freda. Min smoothie ja drack imorse börja plötsligt smaka salmiak..???? Å kaffet smaka riktit äckligt.. Hoppas d int e inbillning..
Skönt att ha lite att sysselsätta sig med. Hoppas på bra svar på din mr. ja det blir ju extra drygt med väntan när man är hemma. Minns att det var pinigare innan barn. Nu är det full rulle med både jobb och hemma med barn och allt så dagarna går ganska snabbt. Det låter som lovande tecken du fått i alla fall. Hoppas det inte är kroppen som lurar utan att du har ett litet frö där inne :)
Fruadolfsson skrev 2018-04-17 10:29:17 följande:
Den är nästan slut, nu är det bara det ?sista? som ska komma ut också. Men jag tycker inte att den har varit lika riklig som den brukar vara annars. För nu har jag inte behövt o byta skydd lika ofta som jag har varit tvungen till alla andra gånger.
Ok. Det är nog inget du behöver oroa dig för i alla fall. Nya tag nu då. När blir äl?