Följas åt till ett plus!
nä ja ha int ens tänkt tanken på d iom att ja int ha haft annat än högt på äl testen.. ha d int kommi igång på tisda så ska ja väl ta..iom att ja int ha haft äl sen januari å ha boka tid t en klinik som ska hjälpa oss så därför ha ja helt lämna tanken på att ens kunna bli gravid. ja e i princip säker på att d blir den här vagnen..om den int har nå större fel än d säljaren beskrivit..fattar int.. den brukar va exakt på dagen..så den har ju några timmar på sig ännu. men ja..d känns som d sku börja hela tiden men nix..inget ännu..har inget tidigt test hemma..men tänkte just att ja men jessus e ju länge tills ja kan testa..men...ja ha tydligen koppla bort tiden mellan tänkt äl å mens den här gången..sku ja ha haft äl så sku den ha vari den 13-14 mars..så blir ju äl+13 idag..bara för att ja tänker tanken på att test nu så lär den väl komma inatt lr imorron. men brukar aldri va så här mega pmsig å irriterad.. alltså herrigud.. tänkte å idag när ja gick i duschen..att bhn som vari för stor ett tag va mitt i allt int jätte mkt för stor längre..men kan va inbillning..men va före ja börja tänka på d här nu..håhå...nå imorron blir man väl me vagn då..bara att reda ur skrubben å gömma den sen då..
hoppas din dyker upp så du slipper fundera..ja sku villa att min sku komma nu men visst sku lh finnas i bilden sku man ju ha lite hopp iaf. får checka in å stämma av imorron hur d går för oss..håller så klart tummarna för oss båda.. <3
Haha jag hoppas att den INTE dyker upp! Hoppas för oss båda även om det inte ser så ljust ut. Yes vi får se imorgon. Kram