Migas skrev 2018-04-18 16:39:05 följande:
Vad är det som får dig att tro att mensen dyker upp imorgon?
Ärligt talat så finns det väl inget som direkt talar för att den borde komma men jag är för rädd för att hoppas. Jag vet inte om jag pallar en besvikelse till. Jag försöker ställa in mig på negativt för att ev lindra de känslorna som kommer när mensen dyker upp. :/
Men annars så har jag haft en stark känsla från början denna gången att det inte är något. Har inte känt alls för att testa och har inte analyserat en massa som jag brukar. Tänker att precis som en del ?bara vet? att de är gravida så vet jag att jag inte är det. Jag hade ömma bröstvårtor direkt efter äl. Ibland har jag det, ibland inte, men att det kom och gick som vanligt utan att hålla i sig tolkar jag som negativt. Nu har jag haft lite mol i magen idag, typiskt så jag brukar ha innan mens så känns bara kört. Jag tempar lite då och då, borde inte lägga så mycket vikt vid det eg, men jag har vanligen ca 37. Nu har jag haft 37,3-37,5 sen äl men idag var det plötsligt 36,6. Ovanligt lågt alltså. Men är man gravid ska ju tempen hålla i sig så tolkar det med som negativt.
Därför helt inställd på mens imorgon.