Saima17 skrev 2018-02-14 10:48:35 följande:
Hög idag!!!!!
JÄÄÄJ!! Då har ni ju goda chanser denna gång! :) Kan ju va att monitorn visade hög så länge innan maximal senast för att det va första gången du använde den? Nu kanske den är lite mer specifik så att maximal kommer snabbare? Du borde ju ha äl innan mig iaf som har på måndag. Kul! Hoppas ni får till en knodd nu, pippa på hej å hå! ;D
Ang läkarbesöket. Jag förstår att man vill ha en förklaring till saker men jag skulle inte hoppas på dåliga sköldkörtelvärden, det kan va grymt jäkla jobbigt att leva med. Tog de några andra prover än bara sköldkörtel?
lillagumman85 skrev 2018-02-14 07:27:12 följande:
Var tvungen att testa dagen till ära.
Negativt såklart! Ser dock en svag skugga, men ser ut som spök och svårt att fånga på bild. Har aldrig plussat innan BIM innan, men tyckte att det hade varit coolt att plussa idag.
Bara att vänta lite till och hoppas att tant röd inte dyker upp.
Jag tycker med att jag ser nåt väldigt svagt! :) Det är ju dock sååå himla vanligt med spök på de där men du har ju ändå lite tid kvar till bim så kan ju även va början på ett plus. Hoppas!!
MammaMia1012 skrev 2018-02-14 05:46:10 följande:
Det var ett tag sen jag kikade in, grattis till alla pluss! :)
Sommar hur mår du, hur gick det med jobbet? Jag fick jobbet jag sökte så ska säga upp mig idag.. är toknervös!
Tänkte på dig idag! Kom på att du ju varit på intervju. Men kul, grattis! :) Kunde de matcha lön och sa du att du är gravid? Jo jag har varit på en andra intervju men inte hört något än, det skulle ta ett tag sa hon. Men jag är lika osäker som innan. Lutar mot att tacka nej om jag blir erbjuden.
Hur mår du?!
LindaAB skrev 2018-02-14 09:44:33 följande:
Testade mig imorse. Negativt. Idag är min mens 7 dagar sen. Tror jag är skengravid så måste försöka släppa tanken och stressen kring att bli gravid så att mensen kan komma så nya tag mot ett plus <3
Hur går det för er ? Ser att en del plusat!! Grattis <3
Fasen så drygt! :( Hoppas det är ett jäkla sent plus eller att mensen bara kommer nu då så du kan ladda om.