YaseminL skrev 2019-07-15 11:47:18 följande:
Tagit RFSU men tror spökstreck tyvärr.. fick en blödning igår på äl+8/9 typ brunt blod och pyttelite ljusljusrött på pappret. Så antingen är kroppen i obalans fortfarande då det är första cykeln sen långt tillbaka ( innan graviditeten med sonen ) dvs 1,5 år tillbaka. Fick äl på cd 23 i vanliga fall fick kah det på cd16 tidigare och nu är jag på cd 32 och fick en blödning igår ( brunt blod samt lite när jag torkade mig som försvann sen). Innan sonen så kunde jah känna när mens var på g, JÄTTEont i bröstvårtorna, mensvärk samt humörsvängningar. Den månaden jag plussade med sonen försvann alla symtom på mens, framförallt ont i bröstvårtorna. Känner ingenting nu heller men kroppen kan ju ändras efter en graviditet. Så tror tyvärr inte att det tog sig på första försöket denna gången.. är så besviken på kroppen om det nu är mens som startat igår på äl+8.. men ja, kroppen kanske fortfarande är i obalans.
Åh <3 har det fortsatt att blöda?
För mig tog det sig på andra försöket nu efter förlossningen. Då har min cykel också varit sjukt oregelbunden. Äl på cykeldag 31 och plussade på cykeldag 40/41.
Har du tagit något test idag? Håller tummarna för dig!