• ankmamma

Följas åt till ett plus!

Blåstjärna skrev 2018-02-26 19:35:04 följande:

Grattis va härligt att höra!! Skönt att ha kommit förbi de första 12 ?skrämmande? veckorna!

Tack!! :D Ja verkligen! De har känts som en evighet, är så glad och lättad :D
  • ankmamma
    Sommaren12 skrev 2018-02-26 21:12:07 följande:

Grattis! Skönt att du äntligen kan pusta ut lite nu!

tack!! Ja helt underbart! Önskar er alla stora feta plus snart!! :)
  • ankmamma
    minipeach86 skrev 2018-02-27 10:20:56 följande:

Åååh va mysigt, stort grattis till er att allt har gått bra och att ni fått hälsa på er lilla bebis därinne =) Herregud vad tiden gått fort känner jag samtidigt haha, det var ju alldeles nyss som du också höll på med nedräkningar till ÄL och BIM! =) Fantastiskt hur allt kan vända och man plötsligt har världens finaste grej på gång. Jag går in i vecka 8 imorgon och tycker dagarna seeeegar sig fram sååå långsamt eftersom jag också vill komma dit där du är nu haha =) Stor kram och fortsatt lycka till! 

Haha jaa det känns som igår samtidigt som det känns som att det har gått en evighet!! ;) ja visst är det fantastiskt!! :D De där fyra veckorna kommer gå fort!!;) Detsamma!! Kram och Lycka till!! :D
  • ankmamma
    Ek90 skrev 2018-02-27 11:44:17 följande:

Åh så härligt att ha fått se sin lill* i magen! Jag blir lika glad varje gång jag ser någon annans ul-bilder. Längtar tills man själv får vara där :)

Jaa det var helt underbart, så coolt att det finns ett litet liv inuti en :D det står nog inte på!! Lycka till!! :)
  • ankmamma
    Let it Rain skrev 2018-04-23 19:41:47 följande:

Hur mga är vi egentligen som lyckats plussa i tråden?

Själv är jag i v. 27 nu, det har verkligen gått fort. Har äntligen fått liiite mage iaf. :)

Jag plussade 3 januari och är nu i v20, var på RUL i tisdags och allt såg bra ut :D BF 17 september. Mår fortfarande illa men det känns bra att man precis kommit halvvägs! :)

Sjukt att du redan är i V27!! det går fort :D
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-05-14 12:36:09 följande:

ja behöver int fundera längre  <3

Woow!! Stort grattis!!! :D kände på mig att du skulle få ditt plus snart!! :D Jag går in i V 23 imorgon, redan mer än halvtid!! Har mått väldigt dåligt fram till v21, hoppas verkligen att du slipper det!! ;) <3
  • ankmamma
    Sommaren12 skrev 2018-05-14 18:59:53 följande:

Oj va snabbt tiden går!! Här kämpar man på och ni är snart färdigbakta!

Ja det går så sjukt fort!! jobbar endast 10 veckor till, känns helt galet!! :) Jag är inne och följer er lite då och då för att se hur det går för er, tänker på er varje månad och hoppas så innerligt att ni får era plus snart. Det måste ju vara din tur nu!! :)
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-05-14 19:03:43 följande:

tack <3 ja alltså helt sjukt..så här snart trodd ja int..å gyn säger att ja e i v7 så imorron får vi se.. nu behöver ja bara oroa mj för operationen.. oj redan v23..ja längtar tills v12 så vi får berätta..ska bli så mysigt å få va gravid samtidigt som syrran <3 imorron ska ja på arbetsinvervju åxå.. 

Oj!! va spännande! Såg att du skulle ta digitalt imorgon, blir ju kul att se vad det visar!!:) jag förstår det :D vilken tid vi har framför oss :D lycka till på intervjun!
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-05-14 22:26:07 följande:

Ja ja e livrädd för att d ska stå inte gravid på testet. usch. ångest. blä. men e hungrig hela tiden. helt sjukt. tack ja har en till intervju ha gjort på ett jobb ja hellre tar å d känner ja större chans på åxå att ja får. Ja va den enda behöriga som sökt nu så dom lägger ut d en vecka för å se om nån till söker annars är det mitt.. får ja veta kanske på måndag :D sambon e så orolig å chockad än..han googlar å så fråga han om vi får göra nå test å se om bebisen e frisk.. ååh ja tycker d e så gulligt.. hihi.. Han kommer bli sån bra pappa t vår minigris <3. haha skönt om ja e i v7 då e d int länge t v12 så op e säkrare :-=

Åh hoppas du får jobbet!! :D håller tummarna! Jag förstår!! Min sambo lyssnar på en massa ljudböcker och poddar om att bli pappa, tycker det är supergulligt!! ;)
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-05-15 22:22:11 följande:

ja dom hör av sj imorron eller senast inom en vecka. så hoppas imorron. har dock bättre chans på ett annat som å e ordinarie. men nåt hoppas ja. imorron 9:20 (finsk tid ;)) ska ja på ul.. Så då vet ja om vi snart får avslöja vår lilla minigris om några veckor eller om vi måst vänta länge . aaaw va sött.. imorron e d 8 dagar tills pappan i huset kommer hem.. allt känns så stort.. Ja börjar säker gråta när ja ser han.. haha...

Har du hört något om jobbet än? :) läste nedanför om ditt ul, vilken hemsk barnmorska! säger som de andra att det säkert är för tidigt för ett vul och att det garanterat kommer visa något längre fram :) lita på testen, du blev säkert gravid denna månad! :)

Idag fick sambon känna de första buffarna utifrån på magen, har känt lite rörelser till och från i ganska många veckor men det blir bara starkare och starkare nu, så häftigt :D
Svar på tråden Följas åt till ett plus!