• ankmamma

Följas åt till ett plus!

Ja alltså jag vet inte... tycker mig se två streck på båda, tog ett NC-test och ett babyplan. Ser ni eller inbillar jag mig??

• ankmamma
    Saima17 skrev 2018-01-03 07:09:45 följande:

På NC ser ja streck men bara ett vitt brett på d andra?

Det syntes ungefär lika mycket på båda men det var svårt att fånga på bild :) jag vågar ändå inte hoppas x)
  • ankmamma
    Sommaren12 skrev 2018-01-03 07:56:04 följande:

Spännande! Ser def på den översta men vet inte om jag ser nåt på babyplan. Men bilder blir så dåliga när man laddar upp här med. Ta ett digitalt! :)

Det var svårt att fånga på bild men det syntes ungefär lika mycket på båda... jag har beställt ett digital som borde komma imorgon! :) gud vad nervös jag är!!
  • ankmamma
    MammaMia1012 skrev 2018-01-03 09:09:08 följande:

Men grattis jag tycker jag ser på båda <3 grattis grattis grattis!

Ja alltså det är ju där men sjukt svagt!! vågar man tro att det är något??? :O :D
  • ankmamma
    MammaMia1012 skrev 2018-01-03 12:24:16 följande:

Jag skulle absolut tro på det, men jag har heller aldrig fått något spök streck så vet inte hur det funkar...? Jag tror ditt ör pluss! Du måste meddela hur det går med det digitala! Håller nu alla tummar och tår!!

Nej inte jag heller.. tog babyplan i söndags också men då var det helt blankt.. och det vore ju konstigt om det skulle vara spök på både babyplan och NC idag :O Jaa jag får testa det digitala på fredag om inte mensen kommit då! Tack!!! :)
  • ankmamma
    Sommaren12 skrev 2018-01-03 19:26:26 följande:

Såg dina bilder i andra tråden nu och där var det väldigt tydligt tycker jag. Jag säger grattis! Tror du är gravid. :) och tror även du skulle få plus på det digitala också om du tar ett sånt nu. Va kul!!

Det syns ju men jag är livrädd att jag får falska förhoppningar! Jag ska ta ett till vanligt imorgon bitti och hoppas att det digitala kommer imorgon:) Tack!!:)
  • ankmamma
    minipeach86 skrev 2018-01-03 19:18:53 följande:

Åh vad spännande lycka till och uppdatera oss direkt!! =) Såg också streck på ditt översta test!! 

Tack snälla!! :) absolut jag uppdaterar er så fort jag testat! :):)
  • ankmamma
    MammaMia1012 skrev 2018-01-03 21:06:59 följande:

Ja jättekonstigt! Har haft massa ÄL flytningar i flera dagar även idag. Idag är jag på dag 16 i cykeln så jag förstår verkligen ingenting! Vill bara gråta nu!

Men fy vad jobbigt :(( och konstigt!! jag förstår det:(
  • ankmamma
    MammaMia1012 skrev 2018-01-03 21:06:59 följande:

Ja jättekonstigt! Har haft massa ÄL flytningar i flera dagar även idag. Idag är jag på dag 16 i cykeln så jag förstår verkligen ingenting! Vill bara gråta nu!

För mig var det sådär konstigt i November. Först hade jag en cykel på 39 dagar sedan kom en väldigt sparsam blödning. Sedan gick det 16 dagar (precis som för dig) och då kom världens jättemens!! min teori var att cykeln rubbades av utebliven äl.. men jag vet inte! brukar ha en cykel på ca 32 dagar så ingenting stämde... men nu verkar det ju ändå luta mot att det är plus så det verkar ha gått som det skulle i december:) Hoppas det är något liknande för dig!
  • ankmamma

Tog nytt idag och det är något något starkare än igår men inte mycket.. vilken pärs detta är!! jag hoppas det digitala kommer idag!!

Svar på tråden Följas åt till ett plus!