Följas åt till ett plus!
Ja alltså jag vet inte... tycker mig se två streck på båda, tog ett NC-test och ett babyplan. Ser ni eller inbillar jag mig??
Ja alltså jag vet inte... tycker mig se två streck på båda, tog ett NC-test och ett babyplan. Ser ni eller inbillar jag mig??
På NC ser ja streck men bara ett vitt brett på d andra?
Spännande! Ser def på den översta men vet inte om jag ser nåt på babyplan. Men bilder blir så dåliga när man laddar upp här med. Ta ett digitalt! :)
Men grattis jag tycker jag ser på båda <3 grattis grattis grattis!
Jag skulle absolut tro på det, men jag har heller aldrig fått något spök streck så vet inte hur det funkar...? Jag tror ditt ör pluss! Du måste meddela hur det går med det digitala! Håller nu alla tummar och tår!!
Såg dina bilder i andra tråden nu och där var det väldigt tydligt tycker jag. Jag säger grattis! Tror du är gravid. :) och tror även du skulle få plus på det digitala också om du tar ett sånt nu. Va kul!!
Åh vad spännande lycka till och uppdatera oss direkt!! =) Såg också streck på ditt översta test!!
Ja jättekonstigt! Har haft massa ÄL flytningar i flera dagar även idag. Idag är jag på dag 16 i cykeln så jag förstår verkligen ingenting! Vill bara gråta nu!
Ja jättekonstigt! Har haft massa ÄL flytningar i flera dagar även idag. Idag är jag på dag 16 i cykeln så jag förstår verkligen ingenting! Vill bara gråta nu!
Tog nytt idag och det är något något starkare än igår men inte mycket.. vilken pärs detta är!! jag hoppas det digitala kommer idag!!