BIM november 2017
Godmorgon tjejer! Hur är det med er? Jag är på BIM-4 idag, osäker på vilken dag efter ÄL. Gick upp kl 6 och kissade på stickan och det var negativt.. blev så besviken så gick och la mig. Men jag har fortfarande hopp! Molvärk idag och mår även lite illa. Jag har även som en liten kula på magen (finns bild längre upp) och tog en ny bild imorse då jag inte ätit något och det är som en liten kula som jag aldrig haft förut iaf. Kollar tillbaka på bilder från mens och innan mens osv och aldrig haft en så markerad kula. Man kan ju vara svullen runt hela magen men den är så markerad. Tyvärr så har brösten slutat ömma litegrann, dom ömmar fortfarande fast mer under. Har sån lust att åka och köpa ett annat test för att se om det ger utslag istället för mina gravidkollens stickor men det är nog ingen skillnad haha! Det är somsagt några dagar kvar till BIM så hoppet har jag kvar men det känns bara jobbigt... jag blir för ?besatt? på något sätt men har också så bra magkänsla! Hoppas ni mår bättre <3