BIM november 2017
Usch jag blir så nervös, tycker många skriver om symtom innan man plussar, hur flytningarna ska se ut, tempar mm. Jag har ingen koll. Och inga symtom. Kan det vara så att det är olika för alla?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Usch jag blir så nervös, tycker många skriver om symtom innan man plussar, hur flytningarna ska se ut, tempar mm. Jag har ingen koll. Och inga symtom. Kan det vara så att det är olika för alla?
Jag hade ÄL i lördags enligt test och enl hur det brukar kännas.
Vad säger ni tjejer? ÄL+8 och ja jag är lite knäpp som testar redan nu men det kan vi ta vid ett annat tillfälle tycker jag skymtar ett svagt streck!
Jag är likadan...testade imorse på ÄL+7 (+/- någon dag). Vrider å vänder på testet men vet ju innerst inne att det ska synas ändå
Kan vara något anar något svagt men svårt att se...
Världens mensvärk idag äl+7 vill inte ha mensvärk hela en vecka innan mens om de ändå inte är nått i magen :(
Haha va roligt var också uppe 3 inatt och kissa. Mina bröst ömmar med och känns större men de brukar de göra innan mens med. Vill bara testa!!! Håller tummarna för att vi få ett plus snart!
Så jobbigt när man använder appen man missar alltid bilderna :( Tyvärr kan jag inte se någonting men är jätte svårt att få till ett svagt sträck på bild så kan säkert vara en skugga där! bara äl +8 var det väl också? Det är jätte tidigt som jag sagt tidigare här i tråden syntes mitt sträck bara några sek och sedan försvann när jag testade på äl+11 och blev sedan mycket tydligare äl+12!
Hehe känner igen det. Man vill ju bara veta liksom. Har inget tålamod alls.
Ååå just de ja läste ju det fy va jobbigt ja då vill man ju verkligen veta!!!
Någon annan som har känt på livmodertappen nånting nu efter äl? Läste att om man är gravid så ska den vara lågt eller högt placerad (olika för alla) mjuk som läpparna och stängd. ?Försökte? känna på min, mjuk, lågt placerad och tyckte nog den var stängd eftersom jag inte kände nån öppning. Någon som kan det där bättre?