• Millannn

BIM november 2017

molltroll0609 skrev 2017-10-26 17:58:01 följande:

Usch jag blir så nervös, tycker många skriver om symtom innan man plussar, hur flytningarna ska se ut, tempar mm. Jag har ingen koll. Och inga symtom. Kan det vara så att det är olika för alla?

Ja vissa får ju inga symtom förutom utebliven mens när hade du ÄL? Jag har ömma bröst och molvärk men kan va vad som helst
  • Millannn
    molltroll0609 skrev 2017-10-26 18:22:48 följande:

Jag hade ÄL i lördags enligt test och enl hur det brukar kännas.

Jag håller tummar och tår!! <3
  • Millannn

Vad säger ni tjejer? ÄL+8 och ja jag är lite knäpp som testar redan nu men det kan vi ta vid ett annat tillfälle tycker jag skymtar ett svagt streck!

• Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-27 11:52:29 följande:

Jag är likadan...testade imorse på ÄL+7 (+/- någon dag). Vrider å vänder på testet men vet ju innerst inne att det ska synas ändå

Kan vara något anar något svagt men svårt att se...

Haha vi får nog vänta ett par dagar nu annars får åtminstone jag köpa nya tester om jag fortsätter i den här takten
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-27 12:33:04 följande:

Världens mensvärk idag äl+7 vill inte ha mensvärk hela en vecka innan mens om de ändå inte är nått i magen :(

Men då är det nog nånting sörru! Jag har också som mensvärk och var tvungen att kissa kl 3 inatt. Och när jag gick upp imorse så gjorde det ont i brösten när jag gick och dom känns tunga
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-27 12:42:01 följande:

Haha va roligt var också uppe 3 inatt och kissa. Mina bröst ömmar med och känns större men de brukar de göra innan mens med. Vill bara testa!!! Håller tummarna för att vi få ett plus snart!

Tycker du man ser en liten skugga på mitt test? Tycker verkligen det men vill inte se helt galen ut haha..
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-27 12:57:56 följande:

Så jobbigt när man använder appen man missar alltid bilderna :( Tyvärr kan jag inte se någonting men är jätte svårt att få till ett svagt sträck på bild så kan säkert vara en skugga där! bara äl +8 var det väl också? Det är jätte tidigt som jag sagt tidigare här i tråden syntes mitt sträck bara några sek och sedan försvann när jag testade på äl+11 och blev sedan mycket tydligare äl+12!

Ja det är tidigt! Man är ju lite hysterisk.. sen ska man ju inte behöva mixtra med bilden haha.. men har symtom och får testa igen om ett par dagar
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-27 13:11:44 följande:

Hehe känner igen det. Man vill ju bara veta liksom. Har inget tålamod alls.

Jag vill veta typ NU för att jag äter en kur med doxyferm och vill inte riskera fosterskador
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-27 13:17:23 följande:

Ååå just de ja läste ju det fy va jobbigt ja då vill man ju verkligen veta!!!

Snacka om mirakelbarn om jag lyckas bli gravid inte bara på första försöket, bara ett samlag men också under borreliainfektion?!
  • Millannn

Någon annan som har känt på livmodertappen nånting nu efter äl? Läste att om man är gravid så ska den vara lågt eller högt placerad (olika för alla) mjuk som läpparna och stängd. ?Försökte? känna på min, mjuk, lågt placerad och tyckte nog den var stängd eftersom jag inte kände nån öppning. Någon som kan det där bättre?

Svar på tråden BIM november 2017