• Millannn

BIM november 2017

Horisonten skrev 2017-10-19 13:03:51 följande:

Kommer hoppa ur tråden. Då vi troligtvis blir de inga fler barn här. :?( Min man tycker vi skall lägga allt på is. Och då känner jag att vi lägger ner allting.

Ringde bm på mvc som sa att de tar 3 dagar för svampen att helt försvinna och jag kan mysa när jag inte har ont. Har inte ens ont nu. Men tänker minst 3 dagar. Och att jag kunde behandla med lactal sen också. Om detta inte funkade behöver jag kontakta läkare och få en kapsel eller tabletter istället och ta men hoppas på detta.

Ringde sen vårdcentralen och förklarade då jag är så rädd och få tillbaka svampen sen igen och då hindra våra försök. Men fick svaret att de inte kunde göra någonting. Utan bara behandla och hoppas. Men att visa faktorer kunde påverka så man lättare fick svamp. Typ stress,att man håller på att bli sjuk,cykling och vaginalt samlag så man retar och ändrar bakteriefloran för man alltid har svamp men ibland blir de mer gynsamtmt för dem. Och då jag uppenbarligen är känslig och lätt för att få svamp. Känns de som att jag kommer få de så fort vi har sex eller försöker igen. Och jag pallar inte att försöka och få svamp så de ändå inte blir något. För blir ingen bebis i svampmiljö liksom. Så därför blir de inga fler. Vart väl inte menningen helt enkelt. Då hade de inte bråkat såhär. Haft mycket svamp men aldrig vid äl eller när vi försökt bli gravida. Så får väl inse bara.

Så tack till alla och lycka till <3 Kram

Usch vad tråkigt för dig! Men jag hoppas att allt går bra för er iaf, kanske i framtiden nån gång <3
  • Millannn

Äl idag då enligt appen! Hade sex i förrgår då jag hade min 2-dagars ?kåtperiod? som brukar inträffa några dagar innan äl, någon som har samma? Blir som en brunstig älgko men iförrgår hade jag också lotionflytningar och då brukar det oftast betyda att äl är slut men ja vad tror ni? Har ju en menscykel på 32 dagar så den kan ju inte ha varit tidigare ändå? Hm har ganska vattniga flytningar idag iaf så vi ska ha sex ikväll också och så får vi hoppas! Någon mer som har äl idag?

• Millannn

Vill nån lägga till mig på listan?

Millannn äl 19-20/10 och BIM 3/11

Vi lyckades tyvärr bara ha sex en gång denna älperiod då annat kom i vägen .. och det var 18/10 så jag är inte så hoppfull men man vet ju aldrig!

• Millannn

Hade äl enligt flo 19/10 men enligt ptracker 20/10 men hade endast sex den 18/10! Vi båda jobbade mycket och somnad helt enkelt haha så vi får hoppas att spermierna levde kvar i nån dag

• Millannn
    Wictoria90 skrev 2017-10-24 16:17:33 följande:

Jag har sån stark längtan efter ett plus denna gången. Vi har gått igenom 2 missfall eller MA sedan i juni så detta blir tredje gången gillt och jag vill SÅÅÅ gärna att det ska gå vägen denna gången. Vill ha en liten bebis, känner mig så snuvad på bebis efter att båda MA har upptäckts i vecka 11+2 och 8+0. Hade ÄL i söndags så hoppas hoppas!! Vi myste 4 gånger då så hoppas på ett + nästa vecka <3

Åh vad jobbigt! Men nu hoppas vi att november är er månad <3
  • Millannn

Redan kl 6 imorse så var jag illamående och haft molvärk typ hela dagen! Som mensvärk och riktigt dålig i magen. Äl+5 kan man känna av så tidigt eller inbillar jag mig? Svårt att veta eftersom jag förmodligen har en borrelia infektion i kroppen så vet inte om det beror på det. Har ni några symtom?

• Millannn

ÄL och BIM-lista

Aducia ÄL ca 7/10 BIM 25/10

Nyckelpiga2017 ÄL ca 16/10-17/10 och bim 31/10-1/11

Lyckligast80 ÄL 17/10 BIM 1/11

Saracecilia ÄL 20/10 BIM 2/11

Bumsann ÄL ca 20/10 BIM 3/11

Tossa äl ca 19/10 bim 3/11

Millannn Äl ca 19-20/10 BIM 3/11

Smulis85 äl 20/10 bim 3/11

Charlizee ÄL 20/10 BIM 4/11

Molltroll0609 ÄL 21/10 BIM 5/11

ellinorwe ÄL ca 18/10 BIM 5/11

Sams ÄL 24/10 (enl app, men haft symtom idag 22/10) BIM 7/11

Horisonten Äl ca 24/10-25/10 BIM 8/11

Queva ÄL ca 2/11 BIM 16/11

XAHHA92 ÄL ca 2/11 BIM ca 17/11

Septemberlöv ÄL ca 9/11 BIM 24/11

• Millannn
    Nyckelpiga2017 skrev 2017-10-25 10:15:07 följande:

Huvva nu mår jag riktigt illa och vill nästan spy. Jag har haft "mensvärk" sedan ägglossningen och det håller i sig. Testade blankt på cb på morgon. Set känns som att jag måste vara gravid nästan. Bägge mina tidigare graviditeter har jag haft ett hemskt illamående redan innan bim precis som nu. Äl+9 så vi får väl se hur det utvecklar sig.

Åh det låter som något är på g! Själv är jag på ÄL+6 och också haft molande ??mensvärk?? sen typ ÄL. Och imorse så typ ?drog? det i mitt ena bröst haha på ett obehagligt sätt
  • Millannn

Hej tjejer! ÄL+7 idag och har varit hos läkaren och fått ut doxyferm i 2 veckor och det kan ge fosterskador så vill gärna veta typ nyss om jag är gravid så jag kan ringa till läkaren isåfall. Jag tog iaf ett test, ja lite för tidigt men det kanske visar nåt tänkte jag. Men vad tycker ni? Ju mer jag tittar på det, ju mer lyckas jag se en PYTTELITEN skugga men förmodligen bara önskan tacksam för svar!! <3

• Millannn
    molltroll0609 skrev 2017-10-26 17:55:11 följande:

Jag kan inte se så mycket men syns kanske bättre i ljuset än på bild?

Nä det var bara när jag fixade med bilden som jag tyckte jag kunde se en pytteskugga och även sambon litegrann men det är ju fortfarande tidigt så vi väntar och ser
Svar på tråden BIM november 2017