• Millannn

BIM november 2017

Horisonten skrev 2017-10-28 22:42:47 följande:

Tack. Låter som jag haft idag. Dragit,illat och kittlar nere i underlivetidag av och till. Lite lunganare nu dock men då har de känts lite i ljumskarna och låren. Lite mer på ena sidan. Men är la bara vänta. Är ju alldeles för tidigt för och känna några symptom nu ändå tror jag... :(

Men guuuud! Har alltid sagt att enligt en app hade jag äl 19/10 och den andra 21/10 men kollade igen nu och i den ena hade jag äl 18/10 (då vi hade sex) och den andra 20/10 hahaha! Vad knäpp.. då är det alltså antingen äl+10 vilket jag hoppas för isåfall prickade vi in äl perfekt. Eller äl+8.. men jag kände av redan på måndagen veckan efter att jag hade mensvärk på morgnarna för sambon åker iväg till jobbet kl 6 och redan då hade jag som mensvärk. Och jag äter inte frukost + att jag sover riktigt länge på dagarna så jag var inte hungrig. Så du kan absolut känna symtom redan nu
  • Millannn
    Issari skrev 2017-10-28 22:50:23 följande:

Jag har varit extremt törstig hela dagen, trots att jag dricker massor av vatten... Kan det vara ett tecken?

Ja det har jag läst är ett ganska vanligt tecken!
  • Millannn
    Horisonten skrev 2017-10-28 22:58:04 följande:

Åh tack för hoppet. Jag hoppas så!! Enligt min app hade jag äl den 24/11 men hade kraftiga äl flytningar på söndag så äl kan varit även äl i måndags då flytningarna var mer vattninga. Så är minst äl + 4 idag ev +5. Men hoppas de tog sig då vi myste 17/11,21/11,23/11,24/11 och 25/11 sen inte myst mer. Men hoppas verkligen. Fundera om de vart tidigt och känna redan liksom. Men bara lite svag svag mensvärk som kommer och går. Lite starkare värk eller vad man skall säga på eftermiddagen än morgonen/förmiddagen. Så får la se om de blir mer symptom än de och ilningarna

Men ni har åtminstone haft redigt med sex så ni lät ju ha prickat in vi hade ju bara sex en gång tyvärr men det är ju allt som krävs egentligen och samma som att det bara krävs en liten spermie
  • Millannn
    Horisonten skrev 2017-10-28 23:21:21 följande:

Så sant sä sant. Dock är de ju lite mer som skall till så de blir en bebis men hoppas :) denna månaden är jag iallafall säker på att jag hade äl än förra månaden

Jag håller tummarna <3
  • Millannn

ÄL+9-11 idag. Känner mig fortfarande gravid. Det molar i magen nu på morgonen och igårkväll så fick jag även halsbränna! Kändes som en rap som satt fast i flera timmar. Och det har jag bara haft en gång tidigare så det är inte så vanligt för mig men dagens test är negativt..

• Millannn

Är det någon mer som har typ vattniga flytningar så att det känns som att det rinner till som med mens ungefär? Har haft det i några dagar nu

• Millannn
    Sams skrev 2017-10-29 10:14:05 följande:

Ja, fast mina är mer lotionaktiga

Mina var det igår men inte som tjock lotion utan lite mjölkiga typ ska inte testa nu förrän 1-2 dagar innan mens, man blir ju bara besviken! Känner ju att nånting är annorlunda i kroppen :-/
  • Millannn
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-29 10:22:18 följande:

Känner bara molande mensvärk och sedan har jag lite ångest. Nåt jag hade problem med gör nåt år sedan men varit bättre men idag har jag tokångest ????????

Du har också mens den 3/11 va?
  • Millannn
    Sams skrev 2017-10-29 10:44:01 följande:

Ja typ som billig lotion Tänkte testa BIM-1 bara för att antingen få ett trevligt plus eller förbereda mig mentalt på mensen. Får se hur länge jag kan hålla mig. 

Vilken dag är du på?
  • Millannn
    Charlizee skrev 2017-10-29 11:47:47 följande:

Testade imorse helt blankt så nu är hoppet ute

Min mensvärk är säkert just den som är på väg...även om det är väldigt tidigt för mensvärk... Hänger med ett tag till och följer hur det går för er andra <3

Nej för tusan! Hoppet är inte ute än vännen <3 testade också blankt imorse och jag är på antingen äl+9 eller äl+11
Svar på tråden BIM november 2017