Bf maj 2018 Jönköping
Någon mer från Jönköpings trakten som har bf kring maj 2018?
Någon mer från Jönköpings trakten som har bf kring maj 2018?
Jag bor åt det hållet. Mem vill vara lite anonym med vart jag bor tills lite senare. Ifall någon man känner är här. Vill inte att folk ska veta att jag är gravid än.
Vad säger ni, ska vi skapa en hemlig facebook grupp istället?
känner att jag sällan är inne här.....
Hej alla!
Jag är beräknad 31 maj bor 20 min utanför jönköping. Min lilla skrutta ska bli storasyster. :) så glad efter ett mycket efterlängtat plus!
Hej! Ja faktiskt ????. Väntar en liten runt den 2/6. Så kan mkt väl bli i maj. Hur mår du? Jag mår sjukt illa och tröttheten plågar mig mer än alla andra ggr!
Jag mådde superbra hela förra graviditeten. Denna gången känner jag den där tröttheten sjukligt trött hela tiden. Svettas och har yrsel men tacksm att jag inte mår illa. Lider med er! Tycker Facebook grupp var en mycket bra idé, är helt ny här så är inte så haj på den här grejen än.
Idag går jag äntligen in i v 12 (11+0) Känns som en milstolpe att klara sig hit. Mår lika piss som innan men vet att om allt går bra kommer det vara värt det hundra gånger om!
Jag går gärna också med i en fb grupp men kollar min fb mer sällan än fl. Folk är så himla nyfikna och alla undrar varför jag är sjuk så undviker allt tills jag vill berätta...
Vi skapar en hemlig grupp så ser ingen ?
Om ni skickar er mail adress till mig så kan jag ta på mig att starta upp en grupp.
Idag går jag äntligen in i v 12 (11+0) Känns som en milstolpe att klara sig hit. Mår lika piss som innan men vet att om allt går bra kommer det vara värt det hundra gånger om!
Jag går gärna också med i en fb grupp men kollar min fb mer sällan än fl. Folk är så himla nyfikna och alla undrar varför jag är sjuk så undviker allt tills jag vill berätta...
Jösses! Mina smile gubbar blir ?
Bortse från dom!! Det är alltså inga frågor!
Hoppas denna grupp ändå fortsätter vara aktiv trots start av fb-grupp. Känner att jag fortfarande vill vara anonym . Har inte berättat för någon än .. gick åt helvete sist kring denna tid så vill vänta.. Är annars mer aktiv på fejjan så hoppas jag kan hoppa in där snart????