Bf maj 2018 Jönköping
Någon mer från Jönköpings trakten som har bf kring maj 2018?
Någon mer från Jönköpings trakten som har bf kring maj 2018?
Ja det är en pest, mår tjuv tjockt men inte så jag mår illa som tur är!
Tror det går att söka grav penning men jag tror att arbets givaren måste ha en chans att placera om? eller så har jag fattat helt fel är inte helt påläst än och hade annat yrke vid tidigare graviditeter
Ja det är en pest, mår tjuv tjockt men inte så jag mår illa som tur är!
Tror det går att söka grav penning men jag tror att arbets givaren måste ha en chans att placera om? eller så har jag fattat helt fel är inte helt påläst än och hade annat yrke vid tidigare graviditeter
Har ni fått några cravings?
Kan inte säga att jag har några men sötsaker är väldigt gott och längtar väldigt mkt efter lussebullar =)
Hej! Jag har bf början på juni, hoppas det är ok o skriva här iallafall. Jag bor 6 mil från Jönköping utanför Aneby. Vore ju superkul o lära känna några man kan umgås med
Hej! Jag har bf början på juni, hoppas det är ok o skriva här iallafall. Jag bor 6 mil från Jönköping utanför Aneby. Vore ju superkul o lära känna några man kan umgås med
Var hos läkaren i morse. Hade 3 + på ketoner så nu ligger jag på sjukhuset med dropp. Det var inte tal om att jobba just nu. Det positiva var att jag fick se lilla räkan i magen. Den hade det bra trots allt. Men mätningen stämde nog inte. Hon fick det till 8+2 men jag tror 9+0 idag. Fick positivt test äl +12 så i Så fall skulle det vart äl +7. Tempar så har koll på äl. Men hon trodde inte det va någon fara.
Hur är era magar? Syns det mer för er som är gravida med andra barnet?
Jag har gått ner nästan 5 kg så min mage krymper bara. Trodde det skulle synas mer denna gången.
Hur är era magar? Syns det mer för er som är gravida med andra barnet?
Jag har gått ner nästan 5 kg så min mage krymper bara. Trodde det skulle synas mer denna gången.
Oh du stackare, hoppas det blir bättre. Vad händer nu?
Jag har mage men är sjukt svullen så vet i tusan om det ör bebis eller om det bra är svullna tarmar, svårt att avgöra...
Oh du stackare, hoppas det blir bättre. Vad händer nu?
Jag har mage men är sjukt svullen så vet i tusan om det ör bebis eller om det bra är svullna tarmar, svårt att avgöra...