• hannapanna84

Bf maj 2018 Jönköping

Någon mer från Jönköpings trakten som har bf kring maj 2018?

• Svar på tråden Bf maj 2018 Jönköping
  • hannapanna84
    typ89 skrev 2017-10-06 20:41:56 följande:
    Fick någon b vitamin som också skulle kunna hjälpa. Sen fick jag suppar primperan där men det kan dom inte skriva ut tydligen för dom finns knappt. Kasst för jag spyr ofta upp tabletterna. Men nu är det bara att försöka ta medicinerna och försöka få i mej mat och dryck. Blir läkarbesök om någon vecka igen och är det likadant då så blir det dropp igen. Läkaren sa att jag kanske kommer få hålla på så ett tag tills det blir bättre. Hoppas inte det håller i lika länge som med sonen.

Det kanske är lite både och. Vad roligt när det händer lite med magen:) lite verkligare på något vis:)
    Hoppas det hjälper!

Kul när det händer lite för jag har nog inte fattat riktigt att vi ska ha en liten till... =)
  • r92

Hej på er! ? Har också bf i maj 2018. Som det ser ut nu är jag beräknad till den 13. Bor en halvtimme utanför Jönköping?

• r92
    r92 skrev 2017-10-09 13:12:00 följande:

Hej på er! ? Har också bf i maj 2018. Som det ser ut nu är jag beräknad till den 13. Bor en halvtimme utanför Jönköping

• typ89
    caroline1986 skrev 2017-10-08 11:55:07 följande:

Ät det någon i gruppen som bor i närheten omkring Aneby/ Tranås?

Jag bor åt det hållet. Mem vill vara lite anonym med vart jag bor tills lite senare. Ifall någon man känner är här. Vill inte att folk ska veta att jag är gravid än.
Svar på tråden Bf maj 2018 Jönköping