Bf maj 2018 Jönköping
Någon mer från Jönköpings trakten som har bf kring maj 2018?
Någon mer från Jönköpings trakten som har bf kring maj 2018?
Jag gör det. Bor i en by ca 5 mil ifrån. (Vill vara lite anonym här på fl). Jag är i v 7 med andra barnet. När har du bf? Har du fler barn?:)
Är inne på helt samma linje som du!
Är också i v 7 =) detta blir vår 3a!
Om allt stämmer så är bf 7/5, när har du bf?
Va kul att vi har bf så nära. Ska till bm på måndag. Har du vart där än?
De tidigare två har jag mått så himla illa! Frukosten va inte kvar länge, kunde inte lukta i varken kylskåpet eller i diskmaskinen.... (så jag fixade aldrig disken och fick hålla andan när jag skulle in i kylen.)
Och nu, känner jag inget illamående alls! vilket är väldigt skönt men känns konstigt också. Det enda jag märkt är att jag redan känner mig svullen och lite tröttare än vanligt....
Bor också kring Jönköpingstrakten och har beräknat datum 7/5, men enligt egen uträkning snarare runt 10/5.
Är i v7 och mår bra. Någon ilning ibland, ömma bröst men i övrigt inget illamående, trötthet eller molande. Ska bli skönt med UL för att se så att allt ser ok ut, önskar jag haft mer symtom.. ????
Kul med flera som befinner sig i samma trakt och fas!
Åh va kul med fler från samma område! =)
Jösses!
Idag har jag mått tjuv tjockt hela dagen!
Ingenting har hjälpt, men tuggumi lindrade det hela lite. Ännu värre blev det när vi började koka äpple kräm med kanel i..... (tydligen känslig för kanel)
Har ni funderat på det här med Kub test?
Vi har pratat om det men kommer nog göra ett tidigt ul istället....
Hej allihop! ???? Himla kul att jag hittade denna tråd idag. Jag fick plus på testet imorse och är i chocktillstånd idag. Kan inte koncentrera mig på jobbet utan vill bara hem till min man och berätta. Vi bor i centrala Jönköping, är 27 år båda två och gifte oss förra sommaren. Trodde kanske inte det skulle bli barn på andra försöket men tji fick vi ???? Har inga symtom ännu då det är väldigt tidigt... bf 31 maj.
Vi kommer göra Kub-test, har fått bokad tid v 13. Drygt att vänta! Vill mest se så att allt är ok eftersom jag inte har så mkt symtom mer än ömma bröst och hunger.. Har ni andra bokat UL eller Kub än?
Har bokat tid för tidigt ultraljud, blir i vecka 12 men än är det långt dit.
Har inte heller jätte mkt symtom. Känns ovant eller vad man ska säga d¨jag mått skit dåligt innan redan från start....
Vi fick bara kub bokat utan att dom frågade. Ska till bm idag på hälsosamtal vilket också mer eller mindre tvingades på mej för det tyckte dom va viktigt. (Detta är andra barnet ). Men men, nu mår jag så dåligt så det är likabra att få komma dit. Hoppas dom kan boka en läkartid så att jag kan få annan medicin utskriven och bli sjukskriven. Klara nätt och jämt vardagen hemma så går aldrig på jobbet.
Dåligt att ni inte fick välja själva.
var också på hälsosamtal, väldigt viktigt tydligen.... kändes mindre viktig för mig men men, nu är det gjort iaf.
Vad jobbar du med?
Vi bor ca 5 mil från jönk o som d ser ut nu kommer våran mini ca 20e maj ?
Dåligt att ni inte fick välja själva.
var också på hälsosamtal, väldigt viktigt tydligen.... kändes mindre viktig för mig men men, nu är det gjort iaf.
Vad jobbar du med?
Det förstår jag verkligen, det funkar ju inte.
Jag jobbar som kock, funkar änså länge. Men vet inte hur det kommer bli framöver då det är ganska tungt jobb men innebär också endel stress.... Jobbigast just nu är alla dofter, allt doftar så mkt!