Inlägg från: Femblirsex14 |Visa alla inlägg
  • Femblirsex14

Bf maj 2018 Jönköping

Hej! Ja faktiskt ????. Väntar en liten runt den 2/6. Så kan mkt väl bli i maj. Hur mår du? Jag mår sjukt illa och tröttheten plågar mig mer än alla andra ggr!

• Femblirsex14

Hoppas denna grupp ändå fortsätter vara aktiv trots start av fb-grupp. Känner att jag fortfarande vill vara anonym . Har inte berättat för någon än .. gick åt helvete sist kring denna tid så vill vänta.. Är annars mer aktiv på fejjan så hoppas jag kan hoppa in där snart????

• Femblirsex14

Va härligt att få se bebisen! Jag försökte ringa och boka tid idag men omöjligt att komma fram och hade inte tid att ringa mer på jobbet????. När har du bf? Vilken vecka exakt gjorde du det i?

• Femblirsex14

Lämnar gruppen nu. Fick ett MA i fredags/lördags natt och är nu i en stor sorg????. Mår skit! Kände att något var fel innan men min man trodde in i det sista på kub i torsdags att allt var lugnt. Blev slussade in till gynmott. Fick cytotex och skulle ta dem på morgonen. En hemsk dag men först vid 17 small det till och ville Inte sluta blöda. Vid 23 kom ambulans. Vid midnatt sövdes jag och de tog bort allt. Fick blod och ligga kvar ..

hemma nu och gråter ????????

Lycka till alla här!

Svar på tråden Bf maj 2018 Jönköping