Gravid BF våren 2018 i STOCKHOLM?
Hej!
Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?
Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!
Kanske starta en FB-grupp? :)
Hej!
Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?
Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!
Kanske starta en FB-grupp? :)
Just ja- jag är gärna med i en fb grupp efter vecka 12
Ja, kan knappt förstå att halva tiden snart har gått! RUL nästa vecka och det känns som en milstolpe! Allt har gått väldigt bra, kännt mig extremt ogravid och inte haft några symtom alls bara lite växtvärk i livmodern som kommit och gått men nu kan jag känna av bebis av och till <3
Vilken v är du i? Hur mår alla andra?
Hej! Jag bor i Sundbyberg och väntar första barnet. Bf 28 mars.
Hej!
40 år, en son på 3 år - plussade nyligen med BF 22 april.
Väntar nr 3 om allt går vägen (tre missfall bakom mig) i april. Bor i Västerort
Hej! Rolig tråd här hänger jag gärna på :) jag heter Isabelle är 24år bor i dagsläget med sambon i Sthlms innerstad men har förmodligen precis (imorgon) köpt hus i söderort! Vi väntar vårt första barn i februari så i söndags gick jag in i v 16 :)
Hej! Rolig tråd här hänger jag gärna på :) jag heter Isabelle är 24år bor i dagsläget med sambon i Sthlms innerstad men har förmodligen precis (imorgon) köpt hus i söderort! Vi väntar vårt första barn i februari så i söndags gick jag in i v 16 :)
Jag förstår det där med milstolpen, alltså det är ju bara en enda lång väntan!! Skönt ändå med inte så mycket symtom? Åååh tänk när man får känna där inne.. Så coolt!
Jag är bara i v 4+6 så detta kan ju fortfarande gå år pipsvängen men håller verkligen tummarna för att det går hela vägen <3