Gravid BF våren 2018 i STOCKHOLM?
Hej!
Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?
Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!
Kanske starta en FB-grupp? :)
Hej!
Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?
Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!
Kanske starta en FB-grupp? :)
Hej!
Letade efter exakt en sån här grupp :)
Jag är 30 år och bor i Sollentuna, väntar barn nr 2 (har en son på 3 år) och är beräknad 8 mars!
Hej!
Kommer från värmdö, första barnet men är inte så positiv med 2 st MA i ryggen.. Vecka 13, kub på måndag.. Hoppas jag får stanna här med er!
Har inte startat någon FB grupp ännu men tänker absolut göra det då jag också tycker denna sida är rätt gammaldags ;) Men kanske vänta lite till och se hur många som droppar in här? :)
Hej!
Kul med en Sthlms-tråd!
Bor i Hägersten och väntar mitt första barn, bf 9 april!
Kul tråd! Bor i Aspudden och väntar vårt första barn i slutet av mars. Är 28.
Hej!
Hoppar gärna in, är 34 år och bor i Vallentuna. Har en son på tre år sen innan och plussade nyss, BF beräknat till ca 20 april.
Hej alla! Hänger gärna på här. Är 30 och bor i sthlms innerstad men vi letar nu hus i norrort. Vi väntar vårt första barn, bf 21 januari så gick in i v 18 idag. Allt är så nytt, spännande och orofyllt! :)
Ja, kan knappt förstå att halva tiden snart har gått! RUL nästa vecka och det känns som en milstolpe! Allt har gått väldigt bra, kännt mig extremt ogravid och inte haft några symtom alls bara lite växtvärk i livmodern som kommit och gått men nu kan jag känna av bebis av och till <3
Vilken v är du i? Hur mår alla andra?
Hej! Jag bor i Sundbyberg och väntar första barnet. Bf 28 mars.