Gravid BF våren 2018 i STOCKHOLM?
Hej!
Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?
Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!
Kanske starta en FB-grupp? :)
Hej!
Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!
Hej!
Letade efter exakt en sån här grupp :)
Jag är 30 år och bor i Sollentuna, väntar barn nr 2 (har en son på 3 år) och är beräknad 8 mars!
Har tydligen drabbats av gravidhjärna redan.. 8 april är min BF
Hej!
Letade efter exakt en sån här grupp :)
Jag är 30 år och bor i Sollentuna, väntar barn nr 2 (har en son på 3 år) och är beräknad 8 mars!
Hej!
Kommer från värmdö, första barnet men är inte så positiv med 2 st MA i ryggen.. Vecka 13, kub på måndag.. Hoppas jag får stanna här med er!
Hej!
Kommer från värmdö, första barnet men är inte så positiv med 2 st MA i ryggen.. Vecka 13, kub på måndag.. Hoppas jag får stanna här med er!
Hej!
Kul med en Sthlms-tråd!
Bor i Hägersten och väntar mitt första barn, bf 9 april!
Kul tråd! Bor i Aspudden och väntar vårt första barn i slutet av mars. Är 28.
Hej!
Hej!
Har inte startat någon FB grupp ännu men tänker absolut göra det då jag också tycker denna sida är rätt gammaldags ;) Men kanske vänta lite till och se hur många som droppar in här? :)