Gravid BF våren 2018 i STOCKHOLM?
Hej!
Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?
Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!
Kanske starta en FB-grupp? :)
Hej!
Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?
Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!
Kanske starta en FB-grupp? :)
Ja det förstår jag, är ju absolut för att lugna nerverna lite! Just nu försöker jag lita på att så långe jag känner att det
molar lite svagt nere i magen samtidigt som jag inte blöder något så är allt som det ska :) Sen kan det ju vara ofostrigt och allt annat sånt tråkigt men känner inte att jag vinner något på att tänka på det. Men får se om jag kan hålla mig eller om jag bokar in ett tidigt ul iallafall :)
Jag är gärna med i denna också! 30 år, bor på Kungsholmen, men har köpt hus i Sollentuna. Beräknat i slutet av april.
Jag är gärna med i denna också! 30 år, bor på Kungsholmen, men har köpt hus i Sollentuna. Beräknat i slutet av april.
Kul med fler som bor på norra sidan! Jag bor som sagt i Sollentuna, har precis flyttat hem efter fem års "gästspel" i Gbg. Hyresrätt här, vi bytte från västkusten och ligger väl lite efter i bostadsmarknaden men ska försöka köpa något inom ett par år! Facebook, vad säger ni? Är så himla mycket smidigare än här!
Hej!
28 år bor i Fruängen och gravid med första barnet, bf 10 feb, går gärna med i en fb-grupp om det startas, gör mig inget om den är liten :)
Kul med fler som bor på norra sidan! Jag bor som sagt i Sollentuna, har precis flyttat hem efter fem års "gästspel" i Gbg. Hyresrätt här, vi bytte från västkusten och ligger väl lite efter i bostadsmarknaden men ska försöka köpa något inom ett par år! Facebook, vad säger ni? Är så himla mycket smidigare än här!
Hej!
28 år bor i Fruängen och gravid med första barnet, bf 10 feb, går gärna med i en fb-grupp om det startas, gör mig inget om den är liten :)
Hej igen!
Puffar upp denna tråd igen :)
Jag har helt ärligt inte hunnit fixa någon FB-grupp för det går inte att göra i mobilen och jag sitter aldrig vid en dator..
Tänkte kolla om fler är intresserade av denna tråd/grupp annars kanske jag bollar vidare till någon annan då det redan finns så många grupper för gravida i hela landet!
Förresten, någon kanske redan vet om det finns en grupp på FB för Stockholmare med BF nästa vår? Så kan man gå med där istället :P
Jag föredrar en Stockholmstråd faktiskt. Vad säger ni? Ska vi skaffa en fb grupp? Fast den måste vara hemlig och inte sökbar om det ska vara intressant för mig. Har bara gått ut med graviditeten för mina närmsta vänner.