Gravid BF våren 2018 i STOCKHOLM?
Hej alla! Hänger gärna på här. Är 30 och bor i sthlms innerstad men vi letar nu hus i norrort. Vi väntar vårt första barn, bf 21 januari så gick in i v 18 idag. Allt är så nytt, spännande och orofyllt! :)
Hej alla! Hänger gärna på här. Är 30 och bor i sthlms innerstad men vi letar nu hus i norrort. Vi väntar vårt första barn, bf 21 januari så gick in i v 18 idag. Allt är så nytt, spännande och orofyllt! :)
Välkommen! Åh då har du gått lite längre, så avundsjuk :P Känns som en evighet detta. Har allt gått bra hittills?
Jag förstår det där med milstolpen, alltså det är ju bara en enda lång väntan!! Skönt ändå med inte så mycket symtom? Åååh tänk när man får känna där inne.. Så coolt!
Jag är bara i v 4+6 så detta kan ju fortfarande gå år pipsvängen men håller verkligen tummarna för att det går hela vägen <3
Hej! Rolig tråd här hänger jag gärna på :) jag heter Isabelle är 24år bor i dagsläget med sambon i Sthlms innerstad men har förmodligen precis (imorgon) köpt hus i söderort! Vi väntar vårt första barn i februari så i söndags gick jag in i v 16 :)
Okej, jo iochförsig när man tänker på det på det sättet förstår man ju att det kan vara jobbigt. Jag känner inte så
Mycket på dagarna utan mer på kvällstid men försöker att inte oroa mig. Lättare sagt än gjort dock :/ Får se hur vi gör med privat UL, hade väl varit skönt att veta men är tveksam på om det hade hjälpt oron så mycket.. Förutom om man då får reda på att det inte är nåt där inne såklart.
Hur gjorde du? Verksr som de flesta hörn tidigt UL idag..
Ja det förstår jag, är ju absolut för att lugna nerverna lite! Just nu försöker jag lita på att så långe jag känner att det
molar lite svagt nere i magen samtidigt som jag inte blöder något så är allt som det ska :) Sen kan det ju vara ofostrigt och allt annat sånt tråkigt men känner inte att jag vinner något på att tänka på det. Men får se om jag kan hålla mig eller om jag bokar in ett tidigt ul iallafall :)