• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • Wuuaau
    Disturbia89 skrev 2017-08-15 18:45:03 följande:

Ja då förstår jag att du tänker mycket.. :) Jag jobbar som tur är så hinner inte tänka så mycket under dagarna :) Blir väl desto mer på kvällen kanske haha..

Okej kanske bättre att inte ha så många symtom heller så man inte blir besviken. Ju mer man känner ju mer tror man det är nåt.. iaf jag :) Jo brösten ömmar fortfarande och har liksom ont, speciellt på kvällarna, i höger sida nederst i magen. Men du ska vänta att testa till efter bim tyckte jag att jag läste högre upp? :) Kommer du klara att vänta så länge??

Jag börjar jobba nästa vecka, så då får jag annat att tänka på. Haha i en dag kom jag på, nästa tisdag är det ju dax för mens eller förhoppningsvis ingen mens!

Okej, hade du några symptom sist du var gravid? Får hoppas att det är symptom på graviditet. Jag har lite ont i "tjej-magen" då och då faktiskt nu när jag tänker efter. Men jag försöker nog att inte tänka så mkt alls. Jag har testat varje månad nu, dagarna innan mens. Varje gång negativt, varje gång lika ledsen och besviken. Så jag ska verkligen försöka att inte testa tidigt denna månaden. Hur har du tänkt att göra? :)
  • 5467
    ostarihavet skrev 2017-08-15 20:10:53 följande:

Det var de, plussade på digital :) är på bim-4 idag ungefär

Grattis!!
  • Mayaaaa

Bim 30 augusti.

Orkar inte vänta så mycket.

Va e dom tidigaste symtomen som man kan få ?

• DrömlivetiHD
    Mayaaaa skrev 2017-08-16 01:05:51 följande:

Bim 30 augusti.

Orkar inte vänta så mycket.

Va e dom tidigaste symtomen som man kan få ?

Det är nog olika från person till person men det första jag kände var superömma bröst på typ ÄL +9 :) Lycka till!
  • OxalisAcetosella

ÄL + 10 idag, haft hög temp sedan positivt ÄL men var ännu lite högre idag, så tog ett test fast jag inte tänk ta ett förrän på lördag. Och TITTA !

Trodde absolut inte det skulle bli något streck så blev först chockad, men nu är jag så himla glad. Hoppas att liten vill stanna i magen och jag håller verkligen tummarna för er att det blir ett plus för er också snart ! <3

• 5467
    anonymjag123 skrev 2017-08-15 22:39:20 följande:

Bim +2, spökstreck eller svagt plus.. Vad tror ni? 

Svårt att säga, men ser nästan ut som färgrester.. eller är det som raka kanter på testet?
  • anonymjag123
    5467 skrev 2017-08-16 09:22:44 följande:

Svårt att säga, men ser nästan ut som färgrester.. eller är det som raka kanter på testet?

Ja alltså konturerna är raka, väntar på posten nu så jag kan ta nytt :)
  • 5467
    anonymjag123 skrev 2017-08-16 10:08:10 följande:

Ja alltså konturerna är raka, väntar på posten nu så jag kan ta nytt :)

Spännande! Håller tummarna!!
  • Mayaaaa
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-16 06:12:44 följande:

Det är nog olika från person till person men det första jag kände var superömma bröst på typ ÄL +9 :) Lycka till!

Tackar, jag får vänta o se

När kan man som tidigast testa sig?

Andra natten idag som ja drömmer att jag e gracid haha
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017