• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • 3hjärtan
    Jess1233 skrev 2017-08-15 15:18:12 följande:

Jag beklagar :( hoppas verkligen de går för dig nästa gång! Min syster fick missfall i början av året men är nu stabilt gravid i vecka 22.

Innan detta mf gjorde vi ett avbrytande i höstas pga kromosomfel.

Kan det bli 3e gången gillt nu?
  • Disturbia89
    Micec skrev 2017-08-15 13:44:14 följande:
    Aa hoppas! Kul, då är vi nästan på samma dag då!

Jag har inta symptom. Lite halsbränna då o då möjligtvis, men kan vara ibillning.... själv?? :)
    Eller hur! :) Jag har bim 22/8! När har du?
    Ont i brösten och haft ont i nedre delen av magen. Men kan ju lika gärna betyda ingenting så det är bara att vänta på bim :)
  • trueblood93

Jag har bim på freedag den 18e blir det... återkommer hur de går. Tror dock mensen kommer komma i all sin prakt för känns inget konstigt alls förutom trött, arg och lite illamående ibland. Annars allt som vanligt. Och trött och arg kan man ju vara när som helst... håller ju tummarna men törs inte ens hoppas :/

• Disturbia89
    Wuuaau skrev 2017-08-15 14:25:30 följande:
    Eller hur! Känns som att dagarna går så långsamt. Speciellt nu när man har semester och bara strosa runt.

Nej känner inget alls.. har möjligen lite mer flytningar än vanligt, men jag tror att jag brukar ha det innan mens med... Känner du av något?
    Ja då förstår jag att du tänker mycket.. :) Jag jobbar som tur är så hinner inte tänka så mycket under dagarna :) Blir väl desto mer på kvällen kanske haha..
    Okej kanske bättre att inte ha så många symtom heller så man inte blir besviken. Ju mer man känner ju mer tror man det är nåt.. iaf jag :) Jo brösten ömmar fortfarande och har liksom ont, speciellt på kvällarna, i höger sida nederst i magen. Men du ska vänta att testa till efter bim tyckte jag att jag läste högre upp? :) Kommer du klara att vänta så länge??
  • 5467
    ostarihavet skrev 2017-08-15 16:20:08 följande:

Är detta plus?!

Jag ser två streck utan större ansträngning! Vilken dag är du på?
  • Micec
    Disturbia89 skrev 2017-08-15 18:37:10 följande:

Eller hur! :) Jag har bim 22/8! När har du?

Ont i brösten och haft ont i nedre delen av magen. Men kan ju lika gärna betyda ingenting så det är bara att vänta på bim :)

Ja okej nen det låter ju lovande iallafall!!! :)))

Jag har bim 23/8 !
  • Disturbia89
    Micec skrev 2017-08-15 19:56:02 följande:
    Ja okej nen det låter ju lovande iallafall!!! :)))

Jag har bim 23/8 !
    Får hoppas på det för båda! Spännande! Håller tummarna!! :D
  • ostarihavet
    5467 skrev 2017-08-15 19:50:22 följande:

Jag ser två streck utan större ansträngning! Vilken dag är du på?

Det var de, plussade på digital :) är på bim-4 idag ungefär
  • DrömlivetiHD
    ostarihavet skrev 2017-08-15 20:10:53 följande:

Det var de, plussade på digital :) är på bim-4 idag ungefär

Stort grattis :D
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017