• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • DrömlivetiHD
    Mayaaaa skrev 2017-08-16 11:32:17 följande:

Tackar, jag får vänta o se

När kan man som tidigast testa sig?

Andra natten idag som ja drömmer att jag e gracid haha

Man ska ju helst vänta till mensen ska komma för att testet ska vara tillförlitligt men man kan testa ett par dagar innan också :) För vissa syns det då och andra inte. Beror på hur hög hormonhalt man har.
  • Mayaaaa
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-17 22:15:41 följande:

Man ska ju helst vänta till mensen ska komma för att testet ska vara tillförlitligt men man kan testa ett par dagar innan också :) För vissa syns det då och andra inte. Beror på hur hög hormonhalt man har.

Tackaar ska testa ifall min mens knte kommer, men jag tror faktisk inte jag lär bli gravid denna månad.

Så får satsa ihjäl nästa månad med ägglossningstest.
  • Njcm
    trueblood93 skrev 2017-08-18 06:46:10 följande:

Min fredagmorgon börjar bra! Jag är gravid!!!!! :D

ÅH grattis !! Och även till er andra som plussat !!
  • Njcm

Vad tror ni ? Äl på g snart är detta en liten stegring ? Började på tok för tidigt redan dag 5 eller 6 då hag har 14 st stickor ;) dag 12 idag ???? Ingen aning om bim då hag hade första mensen sedan fl nyss :)

• QueenAB
    OxalisAcetosella skrev 2017-08-16 20:13:57 följande:

ÄL + 10 var det idag, tycker ändå strecket var tydligt. Vilken dag är det för dig ? :) Första försöket på andra bebisen här, trodde verkligen inte att det skulle ta sig lika fort som med sonen.

TACK !

Kan ju inte det är bebisräknarspråket. Men min mens förväntas på tisdag och jag testade och plussade i onsdag första gången. Har testat mig varje dag flera gånger om dagen haha! Och alla ger samma utslag, så jag skrev in mig hos mödravården idag.

Kan inte fatta att detta är sant än. För mig är det första försöket med första barnet!
  • Wuuaau

Mens... Detta var sjätte försöket. Jag blir så ledsen. Det känns som att det går så lätt för alla andra. Blir helt nere så fort jag ser rosa/rött på pappret. Vad ska jag ta mig till?

• Wuuaau

För er som inte lyckades plussa i augusti har jag gjort tråden vi som vill plussa i september så kan vi följas åt där och hoppas på ett plus på stickan! <3

• Malinmana

Delar med mig :) Bf 28/4 enligt app! Plussade redan i onsdags mycket svagt och detta är ju svart på vitt! Har dock två mf bakom mig bara i år, så det är fruktansvärt nervöst tycker jag.

Grattis till er andra som plussat! Och ni andra, kämpa på och lycka till :)

Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017