BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Så himla roligt med en sådan här tråd med massor som
väntar barn typ samtidigt
Jag (vi) är gravida i vecka 8 (7+4) idag, beräknad bf till 13 Mars. Jag har inte spytt än men mår väldigt illa till och från under hela dagen,
Vi har en son redan och han är 6år.
Nu väntar vi på att tiden ska gå så vi kan berätta för honom. Han har verkligen pratat om att han vill ha syskon och vi har sagt att kanske att de händer :)
Ringde förra veckan och bokade inskrivningssamtal och kub test till v35.
Så himla spännande med ett litet hjärta till i vårt liv.
Håller tummar och tår att allt ska gå bra
Hejsan! Spännande.hakar gärna på i detta forum. Jag får olika svar på vilken vecka jag är på nätet nån som kan veta? Min sista mens första dag 12juni om ja minns rätt dag.
Halloj, hoppar på!
Nyss fyllt 36, väntar första barnet och gick in i vecka 10 idag BF 3 mars. Bor också i Skåne! Har en engagerad karl som blev tårögd vid första ultraljudet i förrgår
Symtomen varierar mycket, i början växtvärk som sen försvann, precis som ont i brösten - nu är de mer allmänt lite större bara. Senare illamående från och till, men inte så farligt! Urinvägsinfektionsvarning + svamptendenser som jag lyckats häva. Märkliga, intensiva drömmar! I början gråtattacker, nu finfint humör. Över lag = mår helt ok, "lagom" mycket symtom, tycker jag.
Över lag väldigt positiv nu, allt känns så stabilt att jag börjar oroa mig för att nåt just därför ska gå fel - typiskt va? Det var UNDERBART att se det flimrande hjärtat....! 2,15 cm långt.
Hej!
Plussade i torsdags och är enligt gravidappar beräknad till 31/3-18!
Dvs vecka 6, 5+0
För mig blir detta nr 2 men för min sambo nr 1! Jag har sedan tidigare en son född september 2012
Jag väntar också mitt 4:e barn i mars 2018!
Kul! :) Jag har en 9 åring, en snart 7 åring och en 3 åring här hemma. Hur gamla är dina?
Kan inte alla svara på
- BF
- Antal barn sen innan
- Var i Sverige Ni bor
Kan inte alla svara på
- BF
- Antal barn sen innan
- Var i Sverige Ni bor
Kan inte alla svara på
- BF
- Antal barn sen innan
- Var i Sverige Ni bor