BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Jag har inga symtom känns det som..nojjig till tusen
För mig kommer det och går väldigt mycket. Det enda som känns som att det håller i sig är att jag har fått svårt för kaffe. Eller alltså, jag vill ha, häller upp, smakar o bara nä fy... Vilket är spännande eftersom jag är en riktig kaffemoster i vanliga fall.
Men det är skitjobbigt när man inte känner något?!? Tyckte allt satt tight i midjan ett tag men det har också lagt sig nu.
Och man kan inte påverka ett skit vilket nog är det värsta för mig. Jag har kub om 24 dagar och fram tills dess känns allt osäkert.
Jag har heller inga symtom alls. Ska göra vul på måndag och är så nervös, känns inte som om de kommer hitta något.
Hej! Jag vill gärna följa er här. Jag är gravid i v 6 (5+3) och väntar vårt andra barn. Sonen fyller 1 år i morgon och bf är troligen 27-30 mars. Det beror på hur lång cykel man räknar med. Men jag tror på den 30/3 eftersom jag mycket väl vet när det blev till.
Har lite symtom nu. Svullen mage och naglar som växer som ogräs tillsammans med att jag är tröttare igen. Men annars inget.
Har inskrivning den 1 sep.
Jag önskar man hade en lucka så man kunde kika så bebis växer som den ska :P
Jag har tidigt vul om en o en halv vecka typ. Känns som evigheter dit.
Mitt humör är dock katastrof. Och jag har svårt för lukter. Vill bara äta grönsaker o jordgubbar o dricka apelsinjuice el citronvatten :)
Hej på er!
Gravid med mitt första barn. Beräknad 17/3-18. Just nu i vecka 7 (6+6), mår rätt bra. Sjukt trött och ömma bröst är nog det jag känner i dagsläget.
Inskrivning den 22/8. Spännande..
Bor i Västerbottens inland, hoppas på att få följas åt..
En lucka vore bra! Eller ännu hellre en egen ultraljudsapparat...
Min sambo frågade om jag trodde att jag kunde bli glad någon gång och inte bara orolig. Jag gissade då på om 25 år typ...
Jag gjorde ju VUL i onsdags och vet att den finns där och mådde bra då men det hjälper inte nu. =(
Hej på er och grattis till alla +!
Har själv plussat för första gången, och vi har bf den 24/3-18. Första barnet och nojjar som sjutton över MF. Har hittills aldrig haft MF. Har haft symptomer som "mensvärk" och ömma bröst. Men dessa har försvunnit, vilket gjort mig orolig. Så jag gick och köpte ett test igår och plussade igen. ÄR så glad men vågar samtidigt inte glädjas helt eftersom man är orolig för MF. Va kul det vore om vi kunde följas åt här ! Kram på er