BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Här kan alla vi som är beräknade i Mars 2018 hänga. Positiva tankar - positiv energi!
Heej! Idag gick vi in i vecka 9 bf 5 Mars. Jag och min man har två barn var sen tidigare förhållande och en gemensam dotter på 3 år. Nu väntar vi på vår nummer 6. Jag mår som en kratta, illamående från hell, trött och molvärk hela dagar. Kräkte 3-4 gånger om dagen fram till v36 med två av mina barn. Hade även graviditetsdiabetes med mina två flickor. Sista graviditeten åkte jag på svår depression och ångest vilket jag fortfarande lider av. Men nu ville vi inte vänta längre på att bli frisk från det. Tur det finns bra hjälp att få idag ? Vill också säga stort grattis till alla som pussat?
Ååå jag vill så gärna berätta. Hur gamla är dina barn?
Jag ska göra vul imorgon och ser de bra ut där så tror jag nästan att vi ska berätta då med. (Han har längtat efter att få bli storebror) jag mår som sagt ganska dåligt och vill mest bara ligga nu så de kanske blir lättare att förklara för han om han får veta varför jag mår som jag gör :) blir dock lång väntan enda till mars om man berättar såhär tidigt :)
Jag och min sambo plussade den 5/7 och är i graviditetsvecka 9 8+2 enligt min sista mens. ???? Vi är så lyckliga men samtidigt sjukt oroliga då vi fick missfall förra året. Fick pga min oro göra ett VUL i torsdags och där såg vi ett litet hjärta ticka.. Vilken lättnad och få se det????
Beräknad 3/3-2018.. och ska göra KUB testet 25/8 så längtar dit????
Hej! Jag är 21 år och är i v.8+2 och har bf 5/3 2018 ska bli så spännande att följa er alla här! Kram
Hej!
Ny här, 8+1 idag, BF 3-4e mars (mina appar säger olika). Första graviditeten, efterlängtat, efter långt kämpande (snart två år). Precis efter att jag plussat fick jag reda på att jag har lågt AMH, dvs klen äggreserv, och rekommenderades IVF vilket nu förhoppningsvis inte behövs. Det har dock lett till en viss ångest så jag har bokat VUL i övermorgon för att se om den lever. Jag vågar liksom inte vara glad.
Kul om vi kan följas åt!
Åååå Ååå! VUL idag och fick se ett litet hjärta slå. Flyttad ett par dagar så nu BF 1/3.
GRATTIS :)
Idag går jag in i vecka 7 och är beräknad 20 mars. Jag är så otroligt rädd för att få missfall! Det här är min första graviditet. Någon som har några stöttande ord? Annars mår jag fakriskt bra. Molande värk, yrsel, trött, ont och förstorade bröst. Har sluppit illamående såhär långt iallafall tack o lov! Kram på er alla!
Idag går jag in i vecka 7 och är beräknad 20 mars. Jag är så otroligt rädd för att få missfall! Det här är min första graviditet. Någon som har några stöttande ord? Annars mår jag fakriskt bra. Molande värk, yrsel, trött, ont och förstorade bröst. Har sluppit illamående såhär långt iallafall tack o lov! Kram på er alla!