• minisara

Tycker ni den här rumpan är snygg?

Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:

Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?

• Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?
  • Sniff

Inte min stil, för liten, ser ut o vara platt, o vad spelar det för roll vad vi andra tycker om din bakdel, huvudsaken är att du är nöjd med den eller? 

• Anonym (Rutan)

Svambob Fyrkant med trosor på huvudet.

• Anonym (Ful)

Rumpan ser ful, manlig och otränad ut!

• Anonym (Man)
    Anonym (Ful) skrev 2017-07-12 17:03:30 följande:

Rumpan ser ful, manlig och otränad ut!

Manlig?? Knappast!

Lite otränad, ja men att den är så mjuk och lös gör sen bara sexigare. Tighta fasta rumpor är mycket mer manliga än denna.
  • minisara

Får jag bara fråga alla er som tycker den ser slapp/lös/otränad ut. Hur syns det?

• K grrl

Det syns att du inte har muskler? Hade du haft en tränad rumpa hade den varit rundare och mer fyllig längst upp snarare än längst ner.

• Anonym (Ful)
    minisara skrev 2017-07-12 18:46:14 följande:

Får jag bara fråga alla er som tycker den ser slapp/lös/otränad ut. Hur syns det?

Shit vad bekräftelsekåt du är! Rumpan och resten av kroppen är ful. Punkt slut.
  • Anonym (Hmmm)
    minisara skrev 2017-07-12 18:46:14 följande:

För att den är hängig. Det syns bäst på bilden med jeansskjorta där man ser ett tydligt häng. Det där strecket som blir mellan rumpan och låren finns inte på en vältränad rumpa utan där är en jämn övergång från lår till rumpa.
  • minisara
    Anonym (Hmmm) skrev 2017-07-13 08:19:18 följande:
    För att den är hängig. Det syns bäst på bilden med jeansskjorta där man ser ett tydligt häng. Det där strecket som blir mellan rumpan och låren finns inte på en vältränad rumpa utan där är en jämn övergång från lår till rumpa.
    Bra att du är brutal i alla fall. :) Är den väldigt slapp eller bara lite? Typ, är det något som går att fixa på några veckor?

Finns det inget mitt emellan? Måste rumpan vara vältränad eller slapp?
  • Anonym (Hmmm)
    minisara skrev 2017-07-13 22:59:12 följande:

Bra att du är brutal i alla fall. :) Är den väldigt slapp eller bara lite? Typ, är det något som går att fixa på några veckor?

Finns det inget mitt emellan? Måste rumpan vara vältränad eller slapp?

Tycker att du verkar ha en osund fixering vid din kropps utseende. Ja, din rumpa är slapp men det är väl ingen fara att ha en slapp rumpa?! Kroppsmässigt ser du inte ut som att du fokuserar på att ha en tränad kropp utan snarare en smal kropp, var därför som jag sa innan att jag kan tänka mig att du har rätt hög fettprocent. En tränad rumpa är inget som fixas på ett par veckor, det kräver många timmar och många squats (eller annan bra övning) och inte ens då kan alla åstadkomma det för att de genetiskt inte har de förutsättningarna. Det vore nog bra om du skulle lägga all den tid och energi som du lägger på din rumpa och istället lägga den på att försöka trivas med dig själv som du är!
Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?