• minisara

Tycker ni den här rumpan är snygg?

Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:

Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?

• Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?
  • Anonym (Inget för mig)

Inte en sexig rumpa, för otränad och slapp. Dessutom saknar du kvinnliga former för övrigt

• Anonym (Hmmm)
    Anonym (Liten!) skrev 2017-07-09 11:20:48 följande:

Fet?  Du borde gå till specsavers!

Den ser inte alls stor eller fet ut. En helt normal rumpa, rätt fin , men saknar några kilon för att bli helt perfekt.

Jag sa inte att hennes rumpa var varken stor eller fet (även om jag tycker den verkar slapp). Jag sa att kroppen ser ut som att hon kan vara smalfet. Om du inte vet vad smalfet är så är det alltså när kroppen är smal, men andelen fett på kroppen är hög.
  • EnAnonumius
    Anonym (Liten!) skrev 2017-07-09 11:20:48 följande:
    Fet?  Du borde gå till specsavers!

Den ser inte alls stor eller fet ut. En helt normal rumpa, rätt fin , men saknar några kilon för att bli helt perfekt.
    Ja gör det DU. Du borde gå till specsavers.

Han skrev SMALFET.  Inte bara "fet". 

Om du inte är familjär med greppet "smalfet" så är det ju en sak, dock så är det ju fel att bara ta bort ordet "smal" och och utgå från att han egentligen enbart menade "fet" som i stor med massa onödigt fett etc.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Ok)
    minisara skrev 2017-07-07 07:53:32 följande:

Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:

Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?

Helt ok. Skulle varit lite större för att få den där härliga timglasformen som gör att man går igång på en gång.

Av det övriga att döma ska du fokusera på andra detaljer. Dina ben ser fina ut och även ditt hår.
  • minisara

Har lagt märke till att nästan alla som tycker den är fast skriver i sina riktiga namn, medan de flesta som tycker den är slapp är anonyma.

Tyvärr tyder det på att sanningen är att den är slapp. Folk vågar sällan vara ärliga om de inte skyddas av anonymitet. :)

• Efraim Barkbit

Trevlig rumpa men lite väl liten. Äter du ordentligt?

• Anonym (Bra nog)

men varför är det ens viktigt för dig vad vi tycker om din rumpa?

• Anonym (Man)
    minisara skrev 2017-07-10 20:34:41 följande:

Har lagt märke till att nästan alla som tycker den är fast skriver i sina riktiga namn, medan de flesta som tycker den är slapp är anonyma.

Tyvärr tyder det på att sanningen är att den är slapp. Folk vågar sällan vara ärliga om de inte skyddas av anonymitet. :)

Kan hålla med om att den är lite slapp och gissar att den dallrar när du går (stämmer det?) men just detta gör att jag tycker den är ursexig!
  • minisara
    Anonym (Man) skrev 2017-07-10 21:29:04 följande:
    Kan hålla med om att den är lite slapp och gissar att den dallrar när du går (stämmer det?) men just detta gör att jag tycker den är ursexig!
    Väldigt lite. Men det känns att det rör sig lite av sig självt där bak när jag går, haha! Men det tror jag de allra flesta kvinnorumpor gör, och en del mansrumpor som är överviktiga också. ;D

Är det sexigt med en slapp rumpa nu? Hahaha, det var något nytt!
  • K grrl

Du har en liten och ungdomlig rumpa. Och det är det inget fel på - men om man har en rak kropp (vilket du verkar ha av övriga bilder att döma) kan det vara en bra idé att träna upp rumpa och lår. (Jag såg ut som du verkar göra i kroppen, rak kropp och liten rumpa) när jag började kroppsbygga).

Håller INTE med om att ben eller rumpa ser vältränade ut. Vältränade ben har muskler och en helt annan form. Därmed inte sagt att benen inte är snygga, för det är de. En vältränad stjärt har annan form än din.

Du har fin rumpa och fin kropp! Men du skulle få finare kropp med lite mer muskler.

Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?