• minisara

Tycker ni den här rumpan är snygg?

Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:

Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?

• Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Skit snygg!) skrev 2017-07-07 21:11:32 följande:

Upp till bevis då! Visa din flickväns rumpa eller om du är tjej, din egna. Utan att stjäla bilder från internet.

Jävla trams och gnälla over en cellulit fri, fast rumpa!

Har inte sett någon som gnäller. Ts bad om folks ärliga åsikt och det är det hon har fått. De flesta verkar dessutom rättså eniga.
  • Anna74a

Det är en fastare och snyggare rumpa än vad 60% av Sveriges befolkning har.

• Anonym (Skit snygg!)
    Anna74a skrev 2017-07-07 21:27:52 följande:

Det är en fastare och snyggare rumpa än vad 60% av Sveriges befolkning har.

Så 40% har bättre?? Hahahahahah okay...
  • Lilas

På första bilden tyckte jag inte att den var så snygg, men på bild 2 och 3 såg den helt annorlunda ut och jättefin ???????? (första bilden hade en konstig pose och trosorna satt konstigt, var nog mest det man tänkte på, mer än själva rumpan i sig).

• Maac

Jag tycker den är skitsnygg och jag hade gärna bytt ut min mot din!

/avundsjuk

• minisara

Jaha, vad ska man tro här då? Är den slapp eller fast?

• isolande

Men alltså... Är detta en slapp och otränad röv? Det beror nog på vilken ålder man är i och hur många barn man fött... Jag är 38 och har fött två barn. Tränar en hel del varav med PT 1 ggr/ vecka i princip med målet att få fast rumpa igen. Jag har muskler i rumpan, under det lösa skinnet som sitter utanpå. Så vid blotta anblicken är nog min rumpa stor och lös fortfarande. Det är liksom inte bara att träna lite så ser man ut som Kim K, det är gener och annat som spelar in.

TS, din röv är skitsnygg. Njut av den så länge den varar, haha!

• Lilas
    Lilas skrev 2017-07-07 21:41:04 följande:

På första bilden tyckte jag inte att den var så snygg, men på bild 2 och 3 såg den helt annorlunda ut och jättefin ???????? (första bilden hade en konstig pose och trosorna satt konstigt, var nog mest det man tänkte på, mer än själva rumpan i sig).

Skulle vara en tumme upp och inte massa frågetecken!
  • Anonym (Tygxj)

Jäkla porrskadade miffon, jag undrar hur era rumpor ser ut? Inte ens tillnärmelsevis lika snygga som ts eller hur?

Ts, skitsnygg bakdel! Så sexig. Men varför lägga ut den på ett nätforum? Skaffa lite självförtroende för h-e?

• Anonym (Tygxj)

Jäkla porrskadade miffon, jag undrar hur era rumpor ser ut? Inte ens tillnärmelsevis lika snygga som ts eller hur?

Ts, skitsnygg bakdel! Så sexig. Men varför lägga ut den på ett nätforum? Skaffa lite självförtroende för h-e?

Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?