• minisara

Tycker ni den här rumpan är snygg?

Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:

Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?

• Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?
  • EnAnonumius
    minisara skrev 2017-07-07 07:53:32 följande:
    Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:

Potential. Mer träning så att häcken blir fastare. Finns många grymma sätt att träna rumpmusklerna på.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • minisara
    Anonym (lycka till) skrev 2017-07-07 12:59:44 följande:

Slapp och plöfsig, wedgie-looken är dessutom riktigt osexig.

Ser den fortfarande slapp ut? Tänkte att det kanske var vinkeln eller posen som var udda.

• Tobythegunn
    minisara skrev 2017-07-07 07:53:32 följande:

Den duger! Men mer squats och det blir perfekt!
  • Anonym (Ben)

Jag lägger märke till att benen/låren ser väldigt vältränade ut. Ser väldigt unga och pigga /starka ut!

• Anonym (lycka till)
    minisara skrev 2017-07-07 20:10:10 följande:
    Ser den fortfarande slapp ut? Tänkte att det kanske var vinkeln eller posen som var udda.
    Bättre skulle jag säga. Sedan får du kanske fundera över om din normala hållning är att stå på tå och puta med rumpan med armarna över huvudet. Spendera några veckor med knäböj och utfall så får du bättre form i "normal-pose".
  • Anonym (Tja)

När du står på tå spänner du musklerna och det är ju ingen realistisk bild av hur rumpan ser ut till vardags.

Är väl en helt ordinär helt ok rumpa men är du inte nöjd så rekommenderar jag marklyft och knäböj.

• minisara
    Anonym (Tja) skrev 2017-07-07 20:20:58 följande:

När du står på tå spänner du musklerna och det är ju ingen realistisk bild av hur rumpan ser ut till vardags.

Är väl en helt ordinär helt ok rumpa men är du inte nöjd så rekommenderar jag marklyft och knäböj.

Sista bilden nu, var bara tvungen att hitta en med hyfsat normal pose. Är benen i form men inte rumpan?

• Anonym (Skit snygg!)

Nu kom jantelagen fram igen. Din rumpa/röv är grympt snygg!

Jag slår vad om att alla elaka komentarer från käringar är pga att deras rövar är fulla av celluliter.

Vad det gäller alla elaka komentarer från killar så är för att dom vet att dom aldrig kommer att komma i närheten av en så fin bakdel och/eller för att deras flickvänner har feta rövar.

• Anonym (Nja)
    Anonym (Skit snygg!) skrev 2017-07-07 20:54:50 följande:

Nu kom jantelagen fram igen. Din rumpa/röv är grympt snygg!

Jag slår vad om att alla elaka komentarer från käringar är pga att deras rövar är fulla av celluliter.

Vad det gäller alla elaka komentarer från killar så är för att dom vet att dom aldrig kommer att komma i närheten av en så fin bakdel och/eller för att deras flickvänner har feta rövar.

Eller så har du aldrig sett en snygg röv ;)
  • Anonym (Skit snygg!)
    Anonym (Nja) skrev 2017-07-07 21:01:45 följande:
    Eller så har du aldrig sett en snygg röv ;)
    Upp till bevis då! Visa din flickväns rumpa eller om du är tjej, din egna. Utan att stjäla bilder från internet.

Jävla trams och gnälla over en cellulit fri, fast rumpa!
Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?