• minisara

Tycker ni den här rumpan är snygg?

Kan ni ge mig helt ärliga svar nu, även om ni tycker att ni är oförskämda? Snälla, var bara helt ärliga:

Elaka eller snälla spelar ingen roll, var bara ärliga OK?

• Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?
  • minisara
    Anonym (Tygxj) skrev 2017-07-07 22:53:32 följande:

Jäkla porrskadade miffon, jag undrar hur era rumpor ser ut? Inte ens tillnärmelsevis lika snygga som ts eller hur?

Ts, skitsnygg bakdel! Så sexig. Men varför lägga ut den på ett nätforum? Skaffa lite självförtroende för h-e?

Tanken var ju att få hård och rättvis kritik av okända nätisar, istället för att fråga vänner som aldrig är ärliga utan bara säger att allt ser bra ut och att jag ska vara nöjd med mig själv.

Fast nu vet jag som sagt inte va jag ska tro. Väldigt delade meningar verkar det råda, hahaha!
  • EpicNurse
    minisara skrev 2017-07-07 22:58:28 följande:

Tanken var ju att få hård och rättvis kritik av okända nätisar, istället för att fråga vänner som aldrig är ärliga utan bara säger att allt ser bra ut och att jag ska vara nöjd med mig själv.

Fast nu vet jag som sagt inte va jag ska tro. Väldigt delade meningar verkar det råda, hahaha!

Alla gillar olika, det är ju helt uppenbart! Och så kommer det nog alltid att vara!
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Rakad Apa

Nope.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (agda)

Jag tycker höfterna är för breda i förhållande till rumpan OM man nu ska tänka att rumpan ska vara perfekt.

• Anonym (agda)

Kommer att tänka på vad jag hörde ngn säga om gamla kärringar på badstranden. "Deras rövar sitter som V:en i sanden"! Liksom smalnar av från höften.

• vargbjörn
    Anonym (agda) skrev 2017-07-08 05:28:02 följande:

Kommer att tänka på vad jag hörde ngn säga om gamla kärringar på badstranden. "Deras rövar sitter som V:en i sanden"! Liksom smalnar av från höften.

Brrr not nice
  • minisara
    vargbjörn skrev 2017-07-08 05:23:21 följande:

Nej. Den ser ut som en pojkröv. Det sitter nkt power i en rejäl kvinnoröv.

Hahaha, blir nog svårt att träna till sig en riktig rumpa då :)
  • Anonym (Sanna)

Hej TS!

För din kroppstyp har du en jättefin rumpa. Du ser ut att ha ett ganska brett höftben, vilket gör att din rumpa ser liten ut i förhållande. Men du kan inte göra något åt dina gener... Fast rumpa eller inte? Det är såklart svårt att avgöra utan att känna... Din rumpa kanske är nära inpå stenhård - men liten? Vad vet jag. Oavsett så bör du njuta av hur du ser ut just precis nu, för med åldern och eventuellt barnskaffande så är nog din rumpa nära inpå så snygg som den kommer vara utefter just din genetik!

Svar på tråden Tycker ni den här rumpan är snygg?